Inlägg från: DoktorAnnika |Visa alla inlägg
  • DoktorAnnika

Äktenskap med avstånd (långt och förvirrat)

Hejsan!

Jag sitter lite i en liknande sits som dig. Min sambo har efter ett år som arbetslös fått jobb i Luleå ;). Själv har jag en doktorandtjänst i umeå och blir kvar här i minst två år till. Fördelen för mig är att jag under hösten förmodligen kommer kunna jobba en del från luleå...

Jobbet är helt ok och han kommer nog att trivas väldigt bra - och jag har hellre en nöjd särvo än en missnöjd sambo faktiskt. Se till att göra helgerna till ERA helger! Göra roliga saker, umgås och prata och mys...

Vi hittade en lägenhet nere vid vattnet i Luleå. ett ettårskontrakt (vilket rä alldeles perfekt eftersom att vikariatet rä på ett år...).
    Vi hittade det via Blocket och det var väl en rätt hög hyra men det var en rätt stor etta. Vi ville ju ha något sådant om jag och våra två katter ska komma och bo där någon vecka och så!

Hoppas det löser sig? vi kanske skulle ta och träffas allihopa någongång? :)

Cyberpet--> jag har sett dina underbart fina kissar på din hemsida... Siameser rä vackra som 17!!

Kram
    Annika

Svar på tråden Äktenskap med avstånd (långt och förvirrat)