Inlägg från: Fru ström 21/8 -04 |Visa alla inlägg
  • Fru ström 21/8 -04

vart går gränsen, om otrohet

Min m2b kysste en annan tjej !
    Tycker det va att vara otrogen då var det jobbigt fast det va ju en fylle grej känns som det skulle lika gärna kunnat va jag just som vi hade det då, kärlek är inte bra jämt det är väl i nöd och lust så vi hade en liten svaka inget jobb hade killen och det var som vi stod och stampa och då hände det , efter det har vi blivit så mycket bättre som par att jag tycker att det var bra att det hände, bara för att se att ojdå kanske måste göra nåt för att förbättra det hela ,eftersom vi stod still så hände det inget iförhållandet,Det var som ett rop på hjälp nästan det var typ därför han gjorde det så jag skulle reagera . det var för två år sedan det hände har varit ilag 5år och 7 månader. och vi litar stenhårt på varandra och har det bättre än någonsin .
    Så nu tycker jag att EN kyss kan va nåt annat än otrohet man vet ju inte förän man pratat igenom det hela och får sörja och fråga min kille VARFÖR !! lät mej få reagera hursom helst men han släppte mej aldrig men jag fick va arg m.m för det var skit jobbigt men bara vi kom igenom allt så var det som vi mognade och nu vet vi hur vi ska få det att funka,vi känner varanda bättre nu än då vi har ju växt iförhållandet vi blev i lag när vi va 19 år och nu 25 år det känns så himla skönt att vi har kommit så långt att vi kan säga i nöd och lust för det är ju verkligen det det är vem vet det kanske händer igen men oftast kan det bero på nåt annat än att kärleken är slut ,så ge inte upp det kan vara som i våran sitts .
    Jag är så glad att jag inte kastade bort vårt förhållande på en liten kyss och att jag vet att vi klarar av när det är lite tufft ,för det kommer inte alltid vara en dans på rosor så då är det skönt att man vet hur man kan hantera problem som kan dyka upp.
    Han är det bästa jag har och min bästa vän och jag hans och vi har aldrig kännt så trygga i vår relation som nu.
    Som sagt det beror på vad det är för situation förhållandet är i varför det händer då kan jag ev. av göra om det är otrohet eller inte .
    Blev lite långt :) .
    Kramizar från mej ha det gott :)

• Fru ström 21/8 -04

Sex är otrohet för mej HELTKLART !! men en kyss det är en annan sak tycker jag men då vill jag ju veta varför han gjorde det m.m för att se om det är värt att fortsätta eller inte .
    Om han hade haft sex vet jag inte om vi hade varit tillsammans eller inte kanske man kan lösa sånna problem oxå det vet jag inte förrän det ev skulle hända svårt att säga . Men sex är helt klart otrohet för mej .
    Kramiz :)

Svar på tråden vart går gränsen, om otrohet