Om man inte passar ihop sexuellt
"Vad händer om ni upptäcker att ni överhuvudtaget inte tycker om att ha sex med varandra? Även om man älskar varandra av hela sitt hjärta och hela sin själ kan det faktiskt hända att man överhuvudtaget inte uppskattar samma saker i sängen... Det är ju inte konstigare än att man har olika preferenser när det gäller mat eller inredning... Sa för mig hade det kännts som att "Köpa grisen i säcken" litegrann "
Så sa aco till mig i en annan tråd angående att jag och min blivande inte haft sex före äktenskapet.
Jag har alltså haft ett kort äktenskap utan nån större kärlek, ingen romantik, och sexet var hemskt,jag ville bara slippa, blev inte minsta upphetsad ens.
Min blivande man nu älskar jag verkligen, och han älskar mig tillbaks, vi ser fram emot att ha sex, men det är sant som aco säger, det kanske inte funkar bra.
Men jag tror väl inte att nåt par som älskar varann har sex, och sen säger : nä du var inte bra i sängen jag gör slut ;)
Nu säger jag detta till viss del på skoj, och på viss del allvar, alla har ju nån gång haft sex för första gången med sin partner, de flesta av er innan ni gift er.
vad gör man alltså om man älskar varann och allt är perfekt, men sexet inte funkar ??