Inlägg från: Helena Sk |Visa alla inlägg
  • Helena Sk

Lördagsöppen frisör i Hudiksvall?

Det finns en salong som heter Barbershop.
    De har öppet på lördagar och är jätteduktiga. Bland de bästa i Hudiksvall kan jag tro.
    Fråga efter Jane eller Johanna Westlund.
    Vem är det som ska gifta sig, kanske någon jag känner *nyfiken*. Bor själv i Hudiksvall

• Helena Sk

Woodstock:
    Ja vi gifter oss den 16 juli nästa sommar.
    Jag heter Helena Skelander och är 27 år. Vi kanske känner varandra?

• Helena Sk

Woodstock:
    Då måste du ha nollat mig... Jag gick nämligen också ekonomisk.
    Vad härligt att ni inte har så långt kvar till erat bröllop!
    Vi gifter oss nästa sommar, den 16 juli. Det känns som en evighet tills dess...
    Vi gifter oss i stora kyrkan i stan och festen blir förhoppningsvis på Köpmanberget, på Parkhyddan.
    De tar inte emot bokningar föräns i september så vi hoppas att ingen hinner före då.

• Helena Sk

Busiga mamman: Härlig signatur förresten!
    Vi gifter oss i samma månad ser jag.
    Var gifter ni er?
    Jag funderar på att göra håret hos Kiina och Marianne. De är jätteduktiga och det är väldigt roligt på den salongen. Alltid mycket skratt och det kan man behöva en sån nervös dag!
    Vi har inte börjat planera så mycket ännu men jag har provat brudklänningar i alla fall.
    Jo just ja ringar har vi nog bestämt också.

• Helena Sk

Woodstock:
    Vi firade 1 år kvar dag i fredags!
    Då känns det som en evighet till nästa 16 juli. Men jag ska lyssna på dig och inte tänka att det är så mycket tid kvar.
    Jag vill också ha det så planerat att man kan luta sig tillbaka den sista månaden. Det vore skönt.
    Kommer ni också att vara på Parkhyddan?

• Helena Sk

Busiga mamman:
    Parkhyddan får man inte hyra utan då bokar man hela restaurangen. Det kostar inte mer än vad mat och vin blir. Alltså ingen extra avgift för själva lokalhyran.
    Magnus på Lartist har jag ingen erfarenhet av men de flesta frissor kan nog göra bra håruppsättningar, såklart!
    Vad är det för lyxig klänning som måste beställas i USA? :)
    Jag har provat lite klänningar och är nu tämligen säker på att jag bestämt mig.

Beställer du den genom Pierina i Sandviken?
    Bor du i Rogsta? Jag bor vid Via Långsjön!

Svar på tråden Lördagsöppen frisör i Hudiksvall?