hur länge höll ni på innan...?
Jag om min älskling gick i samma gymnasium. Han är två år yngre och gick i min rumskompis/klasskamrats lillebrors klass som även han bodde ihop med mig (komplicerat?)...vi var båda intresserade av varandra men då han var yngre så valde jag att inte inleda något trots att vi båda var varse om den besvarade attraktionen men sen, fyra år efter att jag tagit studenten så blev vi båda singlar efter lika långa & misslyckade förhållanden och jag mötte en riktig man med lika vackert ansikte som jag mindes, en krogkväll i slutet av april förra året. Jag raggade seriöst upp honom (första gången i mitt liv som jag tar initiativet!) Han var en ängel, och jag SOV över hos honom under en mycket kysk men mysig kramgo natt. Dagen efter var han så mjuk och försiktig att jag frågade vad som var fel och han svarade - Ehrm, är inte du tillsammans med Johan? Jag förklarade att jag varit singel i tre månader och han sken upp som en sol! Fyra dagar senare (valborgsmässoafton) möttes vi tillsammns med alla våra polare på vår gamla stamhak och vi räknar oss som ett par fr.o.m med den natten :)
Två - tre månader senare flyttade vi ihop, efter fem månader förlovade vi oss och ett år efter det så ska vi nu gifta oss :)
Det är underbart att leva men någon man känner, vi har en en gemensam vänskapskrets och historia...vi kommer hela tiden på fler och fler gånger då våra liv har korsats under de senaste åren utan att vi vågat handla :) Jag har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv !