• Frances

När man aldrig får org*sm

Jag är 21 år och har aldrig fått en org*sm med en kille någonsin. Har haft 2 långa förhållanden, senaste 3 år långt. Killen ifråga gjorde verkligen allt för att jag skulle komma men den var jätteskönt, men inte mycket mer än så. Jag undrar om jag är onormal för att jag aldrig fått det med en kille?

Utan kille får jag det lätt, fast jag ona*erar på ett sätt man inte kan 'visa' hur han ska göra, jag trycker liksom med ena benet korsat över det andra tills jag kommer. 'Pillande' ger inget för mig. Orals*x är skönt men definitivt inte så att jag ens är i närheten av att komma. Så jag vet inte, hur ska jag göra? Nu är jag singel men det känns pinsamt att skaffa en pojkvän och ha s*x, känns som en press på mig för att komma eftersom jag inte vill göra honom ledsen, och då fejkar jag bara... det är som en ond cirkel.

Det vore lättare om jag visste själv hur jag kunde göra för att komma MED en kille, men jag har ju ingen aning! Annars skulle jag ha berättat det direkt :(

Några som har nåt råd?

• Svar på tråden När man aldrig får org*sm
  • EmmaPemma

kan du alltså inte få org*sm av att använda händerna överhuvudtaget?!

Du kanske kan testa en d*ldo?
    Testa alla s*mlagsställningar du kan komma på!
    Knipövningar i all ära .

Försök att lokalisera var ngnstans du stimuleras när du får org*sm så kanske du kan komma på hur du skall göra med händerna istället. Det borde ju verkligen inte vara omöjligt eftersom du kan få org*sm på ngt sätt.

• aco

Tja... Eller strunta helt enkelt i det och lat det komma när det kommer. Att tvinga fram en orgasm för första gangen är nog inte lättaste sättet.

Och FEJKA INTE! För vems skull fejkar du??? Och som du skriver - du hamnar i en dalig spiral, för sedan maste du väl fejka varje gang...???

• Stjärna

Be pojken att använda munnen, mildare än pillande

• Bröllopstokiig

Jag hade samma problem innan jag träffade min blivande make...jag vet inte vad han gör som ger mig orgasme efter orgasm dock...kanske är det just bara det att det är han?
    Jag hade ett fyra års långt förhållande innan utan att någonsin få en enda orgasm och jag onanerade inte heller en enda gång...nu kan jag göra det, men bara i min älskades närvaro. Jag tror att det handlar mycket om avslappning och att kunna släppa kontrollen över sig själv en liten stund, men vad vet jag ...

• Smulu

Slappna av och njut av det som händer, känn att du är här och nu. "Tvätten" får du tänka på en annan gång. Försök inte forcera fram något. Första gången jag kom tillsammans med min sambo, efter några månader tillsammans, så tog det tid, först långt hångel och så tunga och fingrar under säkert mer än en halvtimme. Och som aco säger, FEJKA INTE!!!

• Dea

Men gör det så mycket, då?
    Du kan kanske kan gå i mål på egen hand, fast i sällskap med din partner.

• Nyfiken gul , nu fru

Men allvarligt talat...

Hur många här inne på BT kan ärligt räcka upp handen och säga att man får orgasm med sin kille i sig??

Vi är nog åtskilliga som får egna orgasmer både före och efter själva akten...

För mig är inte orgasmen det viktaste.. Det som är viktigt är att få vara TILLSAMMANS med min sambo, ha det skönt, få älska och njuta...

Får jag sen en orgasm av honom är det enbart en bonus...

Får jag ingen bryr jag mig inte.. Det är liksom inte det som betyder mest...

Jag fixar det själv om det är det jag vill ha.

Slappna av och njut!!

• EmmaPemma

Jag kan ärligt säga att min partner ofta ger mig org*sm genom själva samlaget - för mig är det inga somhelst svårigheter. Och de gånger han kommer före (ungefär 60 % av gångerna) så stimulerar han mig med händer eller tunga efteråt). Det känns viktigt både för mig och honom att han får "vara med" och stimulera mig till org*sm. Jag gör naturligtvis samma sak för honom de gånger som jag kommer föst. Annars skulle jag känna det som att man lånar ut sin kropp för ett saml*g bara för den andre personens skull - medan man får fixa sin egen njutning på egen hand. Så jag måste säga att jag verkligen tycker att org*smen är en viktig del av att ha s*x - jag vill nå hela vägen fram (annars är det bara frustrerande), så jag förstår mkt väl de som ser det som problematiskt att de har svårt att komma.
    Jag vill inte på ngt sätt stressa andra som har svårare "att komma" - men jag kan verkligen tipsa om att öva, pilla och experimentera mycket. Jag fick inte ett bra s*xliv av jultomten - det har jag klart fått jobba för (och det är värt det!!! ). Så det här med att ligga på "latsidan" och bara hoppas att det löser sig i framtiden tror jag inte är ett så bra tips.

Bara för att man är tjej skall man inte utgå ifrån att man har svårt att få org*sm och därför bör "struntas i". Det är nog snarare så att man själv bör ändra sin syn på s*x och därefter anpassa sitt sexliv utefter det (naturligtvis tillsammans med sin partner ).

• EmmaPemma

en sak till:

tror dessvärre att många tjejer är för blyga och skäms för sin s*xualitet och därför säger att de hellre fixar det själva....tråkigt .
    Absolut viktigast är att kunna prata med sin partner om vad som är bra/mindre bra.

Nu är det slut på moralpredikan .

• aco

Jag räcker ärligt upp handen!!!

Och haller med EmmaPemma om att orgasm är viktigt. Och att det är viktigt att fa den TILLSAMMANS. Därmed inte sagt HUR det ska ga till. Kanske smeker du dig själv till orgasm medan han finns nära dig, kysser dig eller haller dig.

Och det stämmer ju att man maste "leta för att finna" (HA! Ser ni! Visst var det nästan lite religiöst där! Det trodde ni inte om mig!!), men däremot far du se till att njuta av det letandet och inte BARA jaga orgasmen.

Lycka till ialla fall....!!!

Svar på tråden När man aldrig får org*sm