• aco

När man aldrig får org*sm

Tja... Eller strunta helt enkelt i det och lat det komma när det kommer. Att tvinga fram en orgasm för första gangen är nog inte lättaste sättet.

Och FEJKA INTE! För vems skull fejkar du??? Och som du skriver - du hamnar i en dalig spiral, för sedan maste du väl fejka varje gang...???

• aco

Jag räcker ärligt upp handen!!!

Och haller med EmmaPemma om att orgasm är viktigt. Och att det är viktigt att fa den TILLSAMMANS. Därmed inte sagt HUR det ska ga till. Kanske smeker du dig själv till orgasm medan han finns nära dig, kysser dig eller haller dig.

Och det stämmer ju att man maste "leta för att finna" (HA! Ser ni! Visst var det nästan lite religiöst där! Det trodde ni inte om mig!!), men däremot far du se till att njuta av det letandet och inte BARA jaga orgasmen.

Lycka till ialla fall....!!!

• aco

"Fraga Olle, EmmaPemma & aco!" Kan det funka nästa säsong kansek...?

Frances - jag maste fraga... Kan inte för mitt liv begripa hur "jag trycker liksom med ena benet korsat över det andra tills jag kommer" kan fa dig att komma??? Snälla förklara!!! Det ger ju ialla fall uttrycket "Att halla benen i kors" en helt annan innebörd!!! Tycker det later perfekt att sitta med benen i kors och KOMMA!!! Kan man ju göra pa en kontorsstol tex... om man inte sitter i kontorslandskap....

Tror du har kommit nagot stort pa sparen där och att det är läge att söka patent! Jag kommer da betala för den tekniken!!!

Men ärligt talat - snälla förklara!!!!

• aco

Sitter fortfarande här med benen i kors.....
    Hur länge maste jag vänta....?

Snälla Frances, berätta!!!

• aco

Helt otroligt!!! Jag blilr avundsjuk!!!
    Har aldrig hört talas om nagot liknande!

Tja, "knipövningar" far jag nog testa pa framöver....

...och tack för att du berättade!!

Svar på tråden När man aldrig får org*sm