• Frances

När man aldrig får org*sm

Jag är 21 år och har aldrig fått en org*sm med en kille någonsin. Har haft 2 långa förhållanden, senaste 3 år långt. Killen ifråga gjorde verkligen allt för att jag skulle komma men den var jätteskönt, men inte mycket mer än så. Jag undrar om jag är onormal för att jag aldrig fått det med en kille?

Utan kille får jag det lätt, fast jag ona*erar på ett sätt man inte kan 'visa' hur han ska göra, jag trycker liksom med ena benet korsat över det andra tills jag kommer. 'Pillande' ger inget för mig. Orals*x är skönt men definitivt inte så att jag ens är i närheten av att komma. Så jag vet inte, hur ska jag göra? Nu är jag singel men det känns pinsamt att skaffa en pojkvän och ha s*x, känns som en press på mig för att komma eftersom jag inte vill göra honom ledsen, och då fejkar jag bara... det är som en ond cirkel.

Det vore lättare om jag visste själv hur jag kunde göra för att komma MED en kille, men jag har ju ingen aning! Annars skulle jag ha berättat det direkt :(

Några som har nåt råd?

• Svar på tråden När man aldrig får org*sm
  • EmmaPemma

aco:

vad vi är bra på det här området!!

• EmmaPemma

alltså våra råd! (inte att vi kan räcka upp handen).

För att förtydliga så inga missförstånd uppstår .

• Lingie

Tack så jättemkt för era tips, jag ska genast sätta igång och träna på egen hand ;) Jag hoppas att jag kan finna ett sätt att komma även utan 'tryck', dvs med fingrar och stimulering på det sättet, så att jag kan visa nästa pojkvän hur han ska göra... nu går ju inte det, när jag bara kan ett enda sätt att komma (genom att trycka med benet, lite svårt att visa honom det...)

• Jolin aug-04

När jag var yngre (låter fånigt att säga...jag e 25 nu..) så fick jag inte org*sm av s*mlag med min kille.
    Tillsammans övade vi upp det och kämpade på tills vi hittade "det där" som gjorde att det gick för även mig.
    Du verkar ju kunna knipa bra eftersom det är så du får org*sm. har du testat att knipa under s*x?
    Lycka till, och fejka inte...så där höll jag på innan också tills jag sa till mig själv "har vi sex för hans skull eller bådas?" sen fick han allt kämpa lite mer ;)

• Dea

Jag får det inte av samlaget. *håller ner mina händer* Det blir fel vinkel på höfterna.

Däremot får jag det varje gång vi har sex. Av annan stimulans. Funkar perfekt för oss.

• Miniängeln

Jag känner igen mig. Jag har haft svårt att få orgasm därför att jag har "krävt" det utav mig själv och blivit besviken varje gång jag inte har "lyckats" få orgasm. Men jag har hållit mig ifrån att fejka, det är ju att luras.

Jag kände att jag började tänka negativa tankar under s*mlaget som typ: "nej, jag får ju ändå inte orgasm, jag lyckas inte, lika bra att ge upp". De negativa tankarna blockerade effektivt varenda minsta lilla möjlighet till orgasm. Det blev en självuppfyllande profetia.

En ond spiral hade börjat och jag fick aldrig orgasm.

Jag började stoppa mina negativa tankar, försökte slappna av och vara ärlig med min kille. Jag berättade hur det kändes och om jag var "nära" eller inte.

Nu kan jag få orgasm ibland iaf och jag är glad för det.

Men som nån skrev här så är det träning och avslappning som gäller. (Nåt som jag borde fortsätta med definitivt.)

• Giovanna

Hej Frances!

Jag förstår precis hur du känner och hur frustrerande det kan vara när man försöker och försöker och orgasmen inte kommer... Jag fick aldrig heller någon orgasm under mina två förhållanden, 1.5 och 3.5 år, hade liksom accepterat att det inte gick trots att jag alltid har kunnat få det på egen hand. Sedan träffade jag en man för ett par månader sedan, och med honom får jag minst en orgasm varje gång vi har s*x. Skillnaden tror jag är att han är så öppen, vi pratar om vad vi tycker om och han har talat om hur viktigt det är för honom att det är skönt för mig. Jag tror att det är otroligt viktigt att vara avslappnad och bekväm med personen man är med, att inte vara blyg att tala om hur man vill ha det. Min första orgasm fick jag när han bad mig stimulera mig själv medan han var inne i mig, och sedan dess har ag upptäckt flera andra sätt...
    Min slutsats är att du inte ska känna dig stressad, våga vara lite mer "krävande" nästa gång du träffar någon, tala om hur du vill ha det och var inte blyg för att prova nya saker.

Lycka till!

Kramar Giovanna

• aco

"Fraga Olle, EmmaPemma & aco!" Kan det funka nästa säsong kansek...?

Frances - jag maste fraga... Kan inte för mitt liv begripa hur "jag trycker liksom med ena benet korsat över det andra tills jag kommer" kan fa dig att komma??? Snälla förklara!!! Det ger ju ialla fall uttrycket "Att halla benen i kors" en helt annan innebörd!!! Tycker det later perfekt att sitta med benen i kors och KOMMA!!! Kan man ju göra pa en kontorsstol tex... om man inte sitter i kontorslandskap....

Tror du har kommit nagot stort pa sparen där och att det är läge att söka patent! Jag kommer da betala för den tekniken!!!

Men ärligt talat - snälla förklara!!!!

• aco

Sitter fortfarande här med benen i kors.....
    Hur länge maste jag vänta....?

Snälla Frances, berätta!!!

• Lingie

Haha aco!

Jo det är såhär att man ligger i sängen, på sidan och har ena benet korsat över det andra, (jag ligger på vänstra sidan) och liksom trycker ner benet med högra handen samtidigt som jag 'kniper' och släpper några ggr, brukar gå på... tja, 15 sekunder? :)

Jag har gjort såhär så länge jag kan minnas, sen jag var 8 faktiskt.. visst såklart inte vad det var när jag var så liten, utan tyckte bara det var skönt och avslappnande att göra innan jag ska sova :) Och sen har jag ju inte behövt pilla och hitta 'andra' sätt när detta sätt funkar på 15 sekunder...

• EmmaPemma

Lingie:
    oj, jag är imponerad! .
    Har du testat att knipa under samlag eller när han ger dig t ex oralsex?

• odin

Jag kommer nästan alltid när vi har samlag, utan några fingrar inblandade, men det kräver att min kl*toris stimuleras mot hans blygdben. Går rätt lätt nu för tiden men tog en stund i början. Håller med tidigare talande - man måste ligga i och jobba för att få det bra. Vet inte hur många timmar jag legat och skavt totalt under dessa år

• Swing

Man måste lära sig att slappna av, känna sig trygg och våga stimulera sig själv under tiden! Då går det mycket lättare.
    Vi träffades unga och har varit ihop i 26 år. Sexlivet har blivit bättre och bättre sen barnen började skolan. Vi har mer tid och ork att verkligen LEKA med varann, vara öppna och vågar stimulera oss själva samtidigt eller under förspelet, eller när det nu passar bäst.
    När jag var yngre kom jag bara när jag red honom och blev stimulerad på så sätt, och det tog tid och hände inte så ofta. Nu har vi det underbart....

• aco

Helt otroligt!!! Jag blilr avundsjuk!!!
    Har aldrig hört talas om nagot liknande!

Tja, "knipövningar" far jag nog testa pa framöver....

...och tack för att du berättade!!

Svar på tråden När man aldrig får org*sm