• EmmaPemma

När man aldrig får org*sm

kan du alltså inte få org*sm av att använda händerna överhuvudtaget?!

Du kanske kan testa en d*ldo?
    Testa alla s*mlagsställningar du kan komma på!
    Knipövningar i all ära .

Försök att lokalisera var ngnstans du stimuleras när du får org*sm så kanske du kan komma på hur du skall göra med händerna istället. Det borde ju verkligen inte vara omöjligt eftersom du kan få org*sm på ngt sätt.

• EmmaPemma

Jag kan ärligt säga att min partner ofta ger mig org*sm genom själva samlaget - för mig är det inga somhelst svårigheter. Och de gånger han kommer före (ungefär 60 % av gångerna) så stimulerar han mig med händer eller tunga efteråt). Det känns viktigt både för mig och honom att han får "vara med" och stimulera mig till org*sm. Jag gör naturligtvis samma sak för honom de gånger som jag kommer föst. Annars skulle jag känna det som att man lånar ut sin kropp för ett saml*g bara för den andre personens skull - medan man får fixa sin egen njutning på egen hand. Så jag måste säga att jag verkligen tycker att org*smen är en viktig del av att ha s*x - jag vill nå hela vägen fram (annars är det bara frustrerande), så jag förstår mkt väl de som ser det som problematiskt att de har svårt att komma.
    Jag vill inte på ngt sätt stressa andra som har svårare "att komma" - men jag kan verkligen tipsa om att öva, pilla och experimentera mycket. Jag fick inte ett bra s*xliv av jultomten - det har jag klart fått jobba för (och det är värt det!!! ). Så det här med att ligga på "latsidan" och bara hoppas att det löser sig i framtiden tror jag inte är ett så bra tips.

Bara för att man är tjej skall man inte utgå ifrån att man har svårt att få org*sm och därför bör "struntas i". Det är nog snarare så att man själv bör ändra sin syn på s*x och därefter anpassa sitt sexliv utefter det (naturligtvis tillsammans med sin partner ).

• EmmaPemma

en sak till:

tror dessvärre att många tjejer är för blyga och skäms för sin s*xualitet och därför säger att de hellre fixar det själva....tråkigt .
    Absolut viktigast är att kunna prata med sin partner om vad som är bra/mindre bra.

Nu är det slut på moralpredikan .

• EmmaPemma

aco:

vad vi är bra på det här området!!

• EmmaPemma

alltså våra råd! (inte att vi kan räcka upp handen).

För att förtydliga så inga missförstånd uppstår .

• EmmaPemma

Lingie:
    oj, jag är imponerad! .
    Har du testat att knipa under samlag eller när han ger dig t ex oralsex?

Svar på tråden När man aldrig får org*sm