• Giovanna

När man aldrig får org*sm

Hej Frances!

Jag förstår precis hur du känner och hur frustrerande det kan vara när man försöker och försöker och orgasmen inte kommer... Jag fick aldrig heller någon orgasm under mina två förhållanden, 1.5 och 3.5 år, hade liksom accepterat att det inte gick trots att jag alltid har kunnat få det på egen hand. Sedan träffade jag en man för ett par månader sedan, och med honom får jag minst en orgasm varje gång vi har s*x. Skillnaden tror jag är att han är så öppen, vi pratar om vad vi tycker om och han har talat om hur viktigt det är för honom att det är skönt för mig. Jag tror att det är otroligt viktigt att vara avslappnad och bekväm med personen man är med, att inte vara blyg att tala om hur man vill ha det. Min första orgasm fick jag när han bad mig stimulera mig själv medan han var inne i mig, och sedan dess har ag upptäckt flera andra sätt...
    Min slutsats är att du inte ska känna dig stressad, våga vara lite mer "krävande" nästa gång du träffar någon, tala om hur du vill ha det och var inte blyg för att prova nya saker.

Lycka till!

Kramar Giovanna

Svar på tråden När man aldrig får org*sm