• bits

Ni som vänar med sex till bröllop

Jag och min man vantade med sex tills efter brollopet, men vi kysstes, lag ovanpa varandra, var nakna tillsammans, duschade tillsammans, och kande pa varandra innan, det var inga problem, jag var iallafall livradd for hur ont det skulle gora sa jag var sa nojd med det. Men nu har vi varit gifta i snart 1 ar och att alska med varandra ar underbart! Vi har till och med gjort det i havets vagor.

• bits

Milie: hehe, vi hade det inte sa svart, han bodde fortfarande hemma hos sina forladrar och jag bodde inneboende hos en tant (vi bor i Venezuela och det ar ovanligt att man bor ihop inan man gifter sig)
    sa de enda gangerna vi sov ihop var en gang nar hans foraldrar var ute och reste. Nar de var hemma och jag sov over sa sov vi i olika sangar i samma rum som han syster. (men nar hon hade somnat sa krop han upp till mig ett tag )
    Vi akte aven till stranden flera ganger och rymde ivag over en helg tva ganger, och sa fick vi en hel del gjort, och sa passade vi pa varje gang vi var ensamma, sa duschade vi tillsammans, ja, gjorde i stort sett allt utom just alska med varandra.

mrsbasse: Vi var tillsammans i ett ar innan vi gifte oss sa det var ju inte sa lange, han hade haft en tjej innan i 2 1/2 ar (for ca 3 ar sedan) och de hade samlag med varandra, men jag var oskuld och vi bestamde oss for att vanta (jag var 27 nar vi gifte oss, det var verkligen pa tiden!)

Kramar

• bits

Bruden och SuzArne: Vad pirrig jag blir nar jag laser om det ni skall fa uppleva! Jag minns sa val hur det var for 1 ar sedan da vi skulle sova tillsammans i samma sang, vilka knasparkar och skuffar och knuffar vi gav varandra i somnen! och armbagar i sidan osv.
    Sedan blev det lite, men josses, hur skall man halla, ligg sa dar sa lagger jag mig sahar, ta bort armen! Sedan efter ett tag sa kommer ni inte att kunna somna om inte han ar dar bredvid dig, jag ar sa glad for er!
    EmmaPemma: Ja, det var valdigt mycket bus och snabba duschar, och rymningar, hans mamma som ar Jehovas Vittne var valdigt orolig nar vi rymde en gang over en helg, men inget hande ju!
    Kramar

Svar på tråden Ni som vänar med sex till bröllop