• aco

Ni som vänar med sex till bröllop

Det är verklilgen SA häftigt att läsa hur ni resonerar och jag beundrar er fullständigt!!!!

....fast jag förstar det inte! Men det behöver man ju inte göra med allt!

Känner precis som EmmaPemma (som jag alltid gör för hon skriver sa BRAAA saker att man har en massa nyfikna fragor och det är sa kul att ni berättar!

Först maste jag fraga dig Mille; Vad är det som göra att du inte vill ha med onani att göra? Vari ligger det "smutsiga"?
    Och en annan fraga; De som du känner till som börjat onanera och vill sluta, men inte kan....? Hur gar det ihop? Det är ju inget tvangsmässigt beteende?

Ahhhh... Hade jag väntat med att ha sex till bröllopet hade jag nog varit nervös pa bristningsgränsen nu!!! Vad förväntar ni er egentligen? Alltsa, jag menar, hur tror ni det kommer vara? Hur kommer det funka? Är ni nervösa för vilka ställningar ni ska använda? Eller är ni nervösa för att ha sex och vara nakna med varandra?

OH! Nu kom jag pa en fraga till!!! Vad tycker ni om sexleksaker??? Är det okej? Om man använder det tillsammans?

Hmmm... Jag är verkligen nyfiken! Tycker det är sa spännande och skulle sa gärna vilja höra vad man anser om sex för första gangen när man väntat sa länge. Fast tror inte att nagon skulle vaga, eller vilja, berätta om det var daligt, klibbingt, äckligt, langtrakigt osv... Det blilr ju onekligen viss press pa att det ska vara bra...

Lycka till allihop!!!

• aco

Mrs Basse - Ser fram emot dina svar!!

Under tiden maste jag kommentera ditt förra inlägg! Om mannen är hemma är det inte sa troligt att man onanerar istället för att ha sex.... Det är ju liksom ett substitut som bara handlar om den fysiska tillfredsställelsen. Att onanera ger ju ingen ömhet, närhet eller beröring som när man är med en annan människa.

Otrogen mot min man när jag onanerar? Jag brukar berätta det och han tycker om det och blir upphetsad av tanekn....

Jo, en grej till - Om onani är sex (vilket det kanske är...?), var gar da gränsen för sex? Jag menar - far du röra andra erogena zoner pa dig själv? (Vet att jag ställer saken pa sin spets nu, men tycker bara att det är intressant!)

• aco

VA?!?!?!?! Är oralsex och analsex INTE sex??? Nu förvanade du mig!!! Hur da????? Och är oralsex alltsa okej sa länge ingen av er far orgasm? Hmmm.... Jag trodde att jag hade börjat första...
    Vad är da skillnaden mellan vaginalsex och analsex tillexempel?? (Alltsa... Jag VET skillnaden....) Men "hal som hal"....?

Jo, onani igen. Det är naturligtvis, som du skriver, nagonting helt annat än att älska med varandra. Att älska med varandra är (ibland...) som en härlig lördagsmiddag med förrätt, varmrätt, dessert, gott vin och tända ljus. En njutning...

Men pa tisdagen blev det falukorv och makaroner för att man var tvungen att äta nagonting och det var det enda som fanns hemma.... En fysisk tillfredsställelse!
    Klart att det är trevligare med lördagsmiddagen, men man maste ju äta annars ocksa....

• aco

Japp! Även om jag föredrar lördagar. Och här är det det nästan varje dag... Fast nu är min sambo bortrest nagra dagar sa nu blir det bara makaroner!

• aco

Kom pa en annan sak: En annan tjej skrev här härom dagen att hon fick orgasm av att "halla benen i kors och trycka lite". Vi hade rätt kul at det da och konstaterade att uttrycket "att halla benen i kors" fick en helt ny innebörd. Men fragan är da - om man far orgasm pa det sättet, är det okej? Jag menar - hon rörde inte vid sig själv utan pressade bara ihop benen. Definitivt ingen onani!!!
    Eller...? Alltsa - är det orgasmen eller "vidrörandet" som inte är okej?

Stackars mrsbasse, vi ställer väl till allt för dig nu?!

• aco

Första gangen, ja..... *ler fanigt* .....
    Det var trevligt..... Jag väntade ocksa ganska länge, hade faktiskt just fyllt 20. Det var min första pojkvän, han var ett ar äldre och hade haft "manga" flickvänner innan. Han var fullt medveten om att jag var oskuld och HAN var jättenervös. Själv njöt jag fullständigt och det kändes alldeles självklart allting... Vi badade skumbad först och sedan älskade vi i hans säng. Och sedan en gang till lite senare....
    Ja... Det är ett fint minne fran första gangen!

• aco

Jo, en grej till... Det där med pappren som gar sönder... Det gör de väl även om "pappren" inte haft sex....? Om ett förhallande tar slut är väl sex det sista man tänker pa!? Man saknar människan, minnena, livet som det var, saker man hade gemensamt. OAVSETT om man haft sex med den personen eller ej!? Eller menar du att du kommer älska din m2b mer för att ni haft sex?

Börjar bli sovdags nu... Ska up kl 5 och vill inte riktigt ga och lägga mig för jag vet att det blir morgon alldeles för fort och jag kommer vara dödstrött.....

Och dessutom far jag ju klara mig pa makaroner ett tag...

Godnatt pa er!

• aco

Har varit borta nästan ETT DYGN och ni har skrivt massor av kul grejer!!

Först SuzArne: Vad 17 menar du??? Ni har INTE väntat, du är INTE oskuld, men det är din man..... Hmmm.... Jag fattar inte........?

Och mrsbasse - JO!!!! Självklart saknar man sexet när "nagon" försvinner ur ens liv!!!!! (Men det gör nog lika ont oavsett om man haft sex eller ej... Men viss 17 saknar man sexet!!!!

Jo, det där med "om det känns rätt att ha sex kan man ju lika gärna gifta sig, om det nu är rätt". Jo, men för mig är det VÄLDIGT olika saker att kännas rätt att ha sex med nagon och kännas rätt att fatta ett beslut att leva med den personen tills jag DÖR! Fast det är väl just det som gör oss olika... För mig skulle det kännas som att "köpa grisen i säcken" Jag menar att lova nagon evig trohet innan jag ens vet vad han tycker om i sängen...........

Och slutligen - som vanligt tycker jag som EmmaPemma! Dvs grilla oss gärna tillbaka! Det har vi förtjänat när vi är sa nyfikna och ni svarar sa snällt pa vara "dumma" fragor!

• aco

Helt sant mrsbasse. Lite svart bara för mig att veta om jag tänker mer pa de jaghaft sex med än de jag inte haft sex med, helt enkelt för att jag har haft sex med alla som jag haft ett förhallande med.

Hmmm.. Tror inte jag räknat det som ett förhallande om vi inte haft sex med varandra inser jag just nu.......... (Men det ligger absolut ingen asikt i det konstaterandet!!!!!!)

• aco

Vi siktar ocksa pa maj-juni nästa ar! Fast vi har inget datum, ingen kyrka och ingen lokal... Sa jag borde väl ocksa börja planera lite...

Svar på tråden Ni som vänar med sex till bröllop