Ni som vänar med sex till bröllop
Det är verklilgen SA häftigt att läsa hur ni resonerar och jag beundrar er fullständigt!!!!
....fast jag förstar det inte! Men det behöver man ju inte göra med allt!
Känner precis som EmmaPemma (som jag alltid gör för hon skriver sa BRAAA saker att man har en massa nyfikna fragor och det är sa kul att ni berättar!
Först maste jag fraga dig Mille; Vad är det som göra att du inte vill ha med onani att göra? Vari ligger det "smutsiga"?
Och en annan fraga; De som du känner till som börjat onanera och vill sluta, men inte kan....? Hur gar det ihop? Det är ju inget tvangsmässigt beteende?
Ahhhh... Hade jag väntat med att ha sex till bröllopet hade jag nog varit nervös pa bristningsgränsen nu!!! Vad förväntar ni er egentligen? Alltsa, jag menar, hur tror ni det kommer vara? Hur kommer det funka? Är ni nervösa för vilka ställningar ni ska använda? Eller är ni nervösa för att ha sex och vara nakna med varandra?
OH! Nu kom jag pa en fraga till!!! Vad tycker ni om sexleksaker??? Är det okej? Om man använder det tillsammans?
Hmmm... Jag är verkligen nyfiken! Tycker det är sa spännande och skulle sa gärna vilja höra vad man anser om sex för första gangen när man väntat sa länge. Fast tror inte att nagon skulle vaga, eller vilja, berätta om det var daligt, klibbingt, äckligt, langtrakigt osv... Det blilr ju onekligen viss press pa att det ska vara bra...
Lycka till allihop!!!