• Zarastro

Bilden av sin partner...

Varför är en partners förflutna så viktigt?

Vad vederbörande har eller inte har gjort innan ni träffades är inte något som jag vill ha huvudvärk över.
    Jag anser att ett förhållande byggs upp på de villkor som man har gemensamt.
    Älskar du henne? ja då spelar det väl ingen roll vad hon har gjort innan hon träffade dig, det är din kvinna och det är det ni har ihop som skall skapa ert förhållande.
    Är du sviken? nej knappast, det är inte hennes fel att du har målat upp en bild i rosenrött. Det är ju knappast så att hon är född i går, alla har ett förflutet det kan vi inte komma ifrån, om min kära sedan hakar upp sig på det så är det hennse problem, älskar hon mig så gör hon det för den jag är, inte för den jag har varit.

• Zarastro

Hör upp go vänner för vi har nu skådat ett mirakel!!!!
    På detta forum existerar en man som är helt utan brister och skelett i garderoben, en perfekt person ut i fingerspetsarna som ALDRIG har gjort fel i hela sitt liv och äger rätt att dömma andra utan pardon.

Jag skäms för att jag är man och får läsa sånt här dravvel och skitsnack från en av mina så kallade bröder.

LOTF!!! Jag beklagar att du inte kunde leva med din kvinna men jag tror att det är dags att du kliver ur din sagoboksvärld och stannar upp i 2 sekunder, se dig omkring, jorden kretsar inte enbart runt dig utan det existerar människor som också har egna liv, människor som röker älskar festar och framför allt lever. Att leva är en människas previlegium och DU har INGEN rätt att dömma någon annan bara för att du inte har kontakt med verkligheten.

Jag har rökt
    Jag har festat
    Jag har haft one night stands, ja jag har till och med gått mot röd gubbe ibland.
    Gör detta mig till en sämre människa?

Mitt svar på detta är NEJ NEJ NEJ!!!!!!

• Zarastro

Ser nu när jag läser dina svar igen att du gjort slut på det hela men ändå inte gett henne anledningen.
    Så du menar alltså på fullt allvar att du kan sitta här och vara fördömmande men du vågar inte ta bladet från munnen och säga sanningen. Är du man eller mus?
    Alla har rätt till en åsikt men det är först när man vågar stå upp för den som den är värd något.

// En man som älskar sin sambo för hennes hjärta och hjärna.

Svar på tråden Bilden av sin partner...