Planerad otrohet?
Tycker det låter fruktansvärt... Har ni pratat hemma om problemet? På vilket sätt skulle det hjälpa dig och din sambo om du bedrar honom?
Tycker det låter fruktansvärt... Har ni pratat hemma om problemet? På vilket sätt skulle det hjälpa dig och din sambo om du bedrar honom?
Nä men vad är det du vill att vi ska säga :) "Självklart är det okej att du är otrogen" :? Den enda som kan svara på frågan om det är "okej" är din sambo... Jag är helt övertygad om att lusten kan återkomma på annat sätt! Äter du p-piller? Sluta! Lämna bort barnen och åk på romantiska helger. Börja träna, köp nya underkläder, skaffa ny frisyr (på ett eller flera ställen ;))... Försök att "ha sex ofta" även om du från början inte är jättesugen, mycket vill ha mer!
Ehmm..kan inte komma på något mer just nu men försök att ändra på saker hemma istället för att fly någon annanstans. Jag har själv haft irriterande "antilustproblem" men det KAN gå över!!! Lycka till!
Ischa... Om inget annat fungerar är det kanske "bara" att fundera på huruvida ni kan fortsätta leva så. Om sex är så viktigt för er att bristen på det är större än resterande behov att vara tillsammans. Men PRATA om det...bestäm inget själv...han kanske inte ens fattar läget. OM ni redan har pratat om att ta med en tredje part i sängen, eller redan testat, förstår jag inte hur din ev. otrohet skulle lösa problemet.