• Erica27

Så...

...blev man då raderad (mitt inlägg om mannens utlösning) eftersom jag tydligen trampade någon på tårna med min oskyldiga fråga. Herregud, vilket inskränkt samhälle vi lever i. Det är väl bara att strunta i att svara, om nu någon tar illa upp. Jag var tidigare med i ett mer sexinriktat forum (jag är med på många forum på Internet, det sexinriktade var bara ett av dem) - men det gav inte särskilt mycket. Här däremot hade jag räknat med (och hoppats) på lite mer seriösa svar och lite, möjligtvis, debatt. Men icke.

• Svar på tråden Så...
  • Erica27

Jag tackar element-flickan för hennes support. Och jag håller med i det du skriver: att det inte var så farligt. Men uppenbarligen är det på sina håll väldigt laddat, känsligt och kyskt med sex trots att vi lever på 2000-talet.

• Erica27

TIll Ellte:

Nej, jag läste genom reglerna och en sådan tråd strider OCKSÅ mot bestämmelserna. Så då lär jag bli anmäld än en gång (och kanske rentav utsparkad).

• Erica27

Till er alla:

Jag lovar att inte ta upp liknande diskussioner igen. Det var tydligen opassande. Och om det fanns någon "stän-faktor" i själva frågeställningen, så skulle jag bli glad om någon kunde förklara det för mig. Jag begriper inte.

Bellis:

Ditt inlägg - angående att bli slagen - var så dumt att det inte förtjänar att kommenteras. Ändå kunde jag inte låta bli.

Svar på tråden Så...