Måste bara fråga, rent hypotetiskt:
Om ni som svarar på sådana frågor fick reda på att de ställts av en "snuskgubbe" (jag kommer inte på något bättre) eller att snuskisar (kille eller tjej) sitter och "stönar upp sig" på era svar, skulle ni fortfarande tycka att det var helt okej då, bara för att ni varit anonyma? Och så kanske ni har lagt upp bilder på er i andra sammanhang här på BT, visat håruppsättnign, klänning etc.
Skulle det verkligen kännas ok? Det skulle det inte för min del, det var därför jag kommenterade det i den andra tråden. Och det finns GOTT om såna snuskisar, believe me.
Anledningen till att jag klippte in BT-regeln var, att du, Erica27, felaktigt påstod att du kan skriva vad som helst på ett forum som BT. Och det kan du ju inte.
Till sist (jag lovar) så undrar jag hur man kan beskriva din specifika fråga som "inte så farligt" ...? När blir det då "värre" ? När man talar om hur mycket man gillar att bli slagen eller kissad eller b*jsad på eller?
Men det är klart, för er som ändå svarade så förstår jag att det kanske inte var "så farligt" . Själv valde jag att inte svara. Definitivt inte pga någon kyskhet eller inskränkthet *tillåt mig asgarva* , utan pga av att (1) jag inte tycker du Erica27 eller nån annan har med saken att göra; (2) jag vill inte bli offer för en osynlig snuskgubbe, OCH (3) för att jag inte tycker det ligger något som helst allmänintresse i det.
Men den andra diskussionen som det hela "kom" till, var intressant! Nej, jag skulle aldrig tillåta något som jag inte vill, bara för att han vill...
Peace! (ursäkta om det blev lite rörigt, jag försöker jobba samtidigt... )