Så...
Det var någon i denna tråd tidigare som tyckte att det var "lite fjortisvarning över det hela.."
Och jag håller med! Om man vill i detalj veta hur par gör när de har sex, så är det att gå lite för långt. I vilket syfte skulle man använda denna information? Att jämföra med andra? Som underhållning? För att "stöna" till? Eller för att hämta kunskap och idéer till sitt eget sexliv med sin partner?
Om det handlar om "stön", så förstår jag inte varför personen ifråga inte går in på någon porrsajt eller på någon chat.
Om det handlar om att man har idé-torka själv i bingen, så kan man väl köpa sig en tidning för tjejer/unga kvinnor. De ger ju ut med jämna mellanrum typ: "59 sätt att göra det skönt för honom.." "hetaste sexet med din partner - så här gör ni!".
Men svarar man i en sådan tråd, så gör man det självfallet på egen risk.. alla är vi vuxna här (?) och kan därmed besluta själv vilka tråd vi vill läsa eller delta i. Så ni som vill vara delaktiga - varsågod! Andra (som jag) behöver väl inte svara eller läsa alls.
God natt på er alla!