Så...
Börjar bli lite fundersam....
Förut fanns det en tråd om porr - huruvida det var vidrigt eller bra. Då verkade rätt många tycka att det var jätte bra att det fanns. Men när det kommer till att prata "snusk" här på BT så är det helt plötsligt inte okej. Visst kan det finnas en snuskgubbe bakom den här omtalade tråden (men det kan ju lika gärna finnas massa snuskgubbar som sitter och läser allt vi skriver på BT). Och med tanke på att det kanske gör det så är det ju konstigt att så många svarar i trådarna angående antal sexpartners, orgasmer, g-punkter, antalsex osv. För visst kan det finnas snuskgubbar (och gummor) som blir upphetsad även av detta i så fall.
Så jag måste ärligt talat säga att jag tycker att vissa personer har överreagerat angående den här tråden om utlösning. Däremot tyckte jag själv att den verkade lite skumt skriven och alltför intim (men då valde jag att INTE svara på själva frågan som trådstartaren ställde).
Men självklart har ju BT sina regler om vad som skall få stå i detta forum. Men det är fortfarande svårt att veta var gränsen går. Av det här kan man alltså dra slutsatsen att det är okej att prata om porr och tipsa varandra om erotiska filmer men inte att prata om utlösning.
Måste nog säga att jag tror att det är många här inne som är jätte intresserade av andras sexliv - det är ju därför det finns så mycket trådar om sex osv. Och varför skulle man se på porr om man inte var intresserad av vad andra "gör". Intresset för andras sexliv tror jag inte stillas bara för att man kommit över fjortisåldern.