• Cast

Till er som rakar sig!

Ni som rakar underlivet, går ni till gyn som om det vore den naturligaste sak i värden att vara rakad, eller hur gör ni?
    Jag vet ju hur jag själv gör, men är det någon som vill dela med sig........

• Svar på tråden Till er som rakar sig!
  • Cast

Jag gör precis som du Ei saa peitää, låter det växa ut lite för att..... ja jag vet egentligen inte varför. Tycker antagligen att det är för privat, jag vet inte.
    Så du har ju helt rätt Blomman, egentligen ska man väl gå dit rakad, om man är det.
    Någon mer som vill dela med sig.......

• Cast

Ja jag vet inte, jag ska dit om ett par veckor, så nu får det blir stickigt och trist så länge, eller?...........?

• Cast

Ja min man säger detsamma. Det får nog bli med lilte utväxt i alla fall.
    Man får se det positiva, det blir ännu mer pirrigt när man sedan rakar sig igen och får känna hans................

• Cast

Henax, det är väl mest det känns väldigt privat, får känslan av att jag skulle känna mig ännu mer "blottat" än vad man gör annars.
    Vad tycker du själv?.....

• Cast

Åh, nu kan jag passa på och fråga en annan sak som dykt upp här några gånger. Varför gör man en piercing i blygdläpparna? Gör det inte vansinningt ont, skaver det inte.....?

Svar på tråden Till er som rakar sig!