• *Blomman*

P-piller och större bröst

Hejsan!

Jag undrar under hur lång tid brösten brukar växa efter man har börjat med p-piller. Hur har det varit för er?
    Mina bröst krymte rejält med början för ett år sedan, men nu har jag börjat med p-piller och tänkte se efter om det finns något hopp att jag får tillbaka min ursprungliga storlek på brösten.

• Svar på tråden P-piller och större bröst
  • *Blomman*

Tyvärr så kan jag inte sluta med p-piller av olika skäl, men jag hoppas ändå att jag ska få tillbaks mina bröst. :)

• *Blomman*

Man ska inte gå upp i vikt av mina p-piller och om man skulle göra det så är det inte så stor chans att jag gör det. Av tidigare preventivmedel jag använt som man ska gå upp i vikt av har jag inte gått upp ett enda kilo. Min gynekolog sa att jag var den enda hon sett som inte gått upp i vikt.
    Men jag har fått större bröst av mina p-piller, jag undrar bara hur länge det tar innan de slutar växa. :)

• *Blomman*

Oj! Blev dina bröst 2 kupstorlekar större efter en månad? Det måste verkligen vara jobbigt att få så stora bröst.
    Jag började med Yasmin för 3 månader sedan och de har blivit lite större i alla fall.

Svar på tråden P-piller och större bröst