Hittade en gammal kille på nätet...
Hur länge sedan är det sedan du såg ditt ex senast? Kan faktiskt vara en bra idé att träffa honom om han fortfarande spökar i huvudet på dig! Ofta kan man bygga upp sina ex till drömprinsar om man inte sett dom på ett tag, man glömmer hans dåliga egenskaper och mins bara det bra man hade och lägger till lite extra..
Min 1a stora kärlek träffade jag som 16-åring, han var lite äldre än jag (24) och sambo. Vi hade aldrig något riktigt förhållande, men vi pratade ofta om det och vi var helt på det klara att vi var förälskade i varandra..
Så skiljdes våra vägar och vi tappade kontakten helt. Jag var förkrossad och inga killar kunde mäta sig med honom i mina ögon vilket gjorde att jag blev en riktig hjärtekrosserska, många korta förhållanden men ingen dög för ingen var ju HAN!
Efter att inte ha sett honom på 7-8 år så sprang jag på honom på stan, och tänk jag kände inte ens igen honom när jag såg honom, han fick ta tag i mig för att jag skulle se honom! vi gick och fikade ihop och pratade.. Jag fann honom inte alls så snygg eller underbar eller trevlig som jag mindes honom!! Därefter kunde jag äntligen släppa drömmen om honom och gå vidare med någon annan!!