Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

Hittade en gammal kille på nätet...

Vad göra?

Jag var milt "besatt" av honom två år i högstadiet, vi var halvtillsammans men han var äldre och utnyttjade nog min osäkerhet lite. Han var aldrig elak eller så.

Jag brukar då och då titta på nätet efter folk jag haft kontakt med tidigare och har tittat efter honom några ggr men han har aldrig funnits, han har ovanligt namn. Nu dök det upp en med hans namn i STHLM, det behöver inte vara han men...

Jag vill ringa, vill träffa honom för att se hur han ser ut, vem han är idag. Jag älskar min sambo och är inte intresserad av den här killen på DET sättet.

Ska jag säga till min sambo eller "det man inte vet...". Jag skulle inte uppskatta om han skulle träffa en gammal flamma med flit men skulle ej hindra honom!

Hjälp, snälla, era åsikter brukar vara bra!

• Svar på tråden Hittade en gammal kille på nätet...
  • Jennifer E

Precis vad jag kom fram till! Men sen kom jag på att jag skickar ett sms, har han kameramobil så kan vi skicka bild. Det räcker ju! Tack!

• Jennifer E

Carrie/NY, men ett sms borde väl vara ok? Visst, inte toppen men bättre än att ses! Om min kille messade bara för att kolla läget med en gammal flamma och sen inte hörde av sig ngt mer och det inte var ett hett mess så skulle det va OK!

Han är helt avslutat kapitel nu men spökade i många år... Detta är nio år sedan, sen vi hängde alltså!

Carrie, väskan var en diskret, sportig Gucci, Mina väskor finns ej här! Men jag kan ju få dem, dock ej köpa, gratis!

• Jennifer E

Han lär INTE vara min drömkille. Tror ev att han är småkriminell och samekn ändras på nästan tio år!

StinaS, jag har skrivit vad jag anser om min sambo skulle göra samma sak, läs aningen bättre!

Tyckte det var lite trist ton i ditt inlägg men jag kanske missuppfattade, det är svårt med text ibland på det sättet...

Lill Anna, vampyren, kul med ngn som tycker annorlunda! Men det blir inte så!

• Jennifer E

Äh, minnena är inte speciellt bra, man romantiserar bl.a. mha ett sthlm som ej finns längre. Södra Latin innan de byggde om. Inget att sakna men som en tonårsfilm fast inte förortsmiljö... Bla, bla, blaj...

Well, jag ska INTE träffa honom.

• Jennifer E

Nä, absolut inte att du måste hålla med, då hade jag väl inte vänt mig till er?

Jag tyckte bara att du lät så otroligt anklagande, jag har inte gjort ngt och ska inte träffa honom för det skulle kännas fel. Men det var ingen större fara! Det var ju flera innan som inte hade hållit med mig men struntat i tonen.

Nu lägger vi ner det här?! OK?

Svar på tråden Hittade en gammal kille på nätet...