• StinaS

Hittade en gammal kille på nätet...

Jag förstår bara inte riktigt vad du har tänkt göra med honom. Vad gör du om han fortfarande är din drömkille. Slänger ut sambon eller? Trodde du hade gjort ett val redan. För mig låter det som att du vill kolla om du valde rätt. Och det kan väl funka om han inte är bra. Men som sagt, vad är dina planer EGENTLIGEN??

Och skulle det vara helt OK för dig om din sambo gör samma sak? Tar kontakt med någon tjej som han varit supernere i?? Och att han dessutom inte berättar det för dig? Tycker du det är helt OK så är det väl bara att köra på.

• StinaS

Jennifer E jag såg att du skrev det, vad jag ville få fram var om du verkligen menade det. Om du verkligen trodde att han skulle stanna vid ett SMS och om du verkligen tror att du skulle göra det. Det du skrev om din sambo lät så väldigt oskyldigt, det fick inte vara hett etc.

Och det var nog meningen att tonen skulle vara trist för jag tycker det du ville göra är verkligen fel. Och det kan jag inte säga så snällt. Men jag vill ju dessutom bara hjälpa till så den tanken tycker jag inte är trist. Om jag inte ville hjälpa dig skulle jag väl inte skriva. Alla råd man får är inte roliga, men om man ber om råd så får man vara beredd på de tråkiga också. Om du vill att jag skall hålla med så får du uttrycka det bättre nästa gång.

• StinaS

Jennifer E, jag lägger jättegärna ner det för det var inte min mening att det skulle bli något bråk av det alls. Jag förstår inte riktigt din kritik heller, men du tog det uppenbarligen på ett annat sätt än jag tänkte det.

Svar på tråden Hittade en gammal kille på nätet...