• Regina_

Org*sm och s*x

Heh, försökte just skriva samma inlägg som jag skriver nu, men det fastnade i filtret. =) Tänkte bara fråga hur många det är bland er tjejer här som får org*sm genom samlag? Själv kommer jag bara om min klit**is stimuleras, och jag skulle ju så gärna vilja komma på samma gång som min kille, men det är ju omöjligt för mig.(fastän han stimulerar "knoppen" samtidigt som vi har s*x så funkar det ändå inte). Hur många här är funtade på samma sätt som mig?

• Svar på tråden Org*sm och s*x
  • Georgina

jag är som du (hittills iaf) Lättare att smeka den själv än att din kille ska göra det under samlaget kanske? Så brukar vi göra iaf.

det känns lite svårare att komma när han är i, men det blir åas bättre än annars, när jag väl kommer. Imo.

• Leone

Jag ar ocksa som du, det blir aldrig nat enbart genom s*mlag utan extra stimulering. Det enda som funkar som kombination ar att ligga i skedpositionen, sa kan man ju gora bade och :)
    (som alternativ till att ta det fore eller efter s*mlaget)

Det tog maaaaanga ar innan jag insag att jag inte var onormal som inte fick org*sm genom bara s*mlag - det fick ju "alla andra" (inte minst i filmer), varfor inte jag?

Nu har jag last statistik som sager att uppemot 90% av kvinnor behover extra stimulering av kl*toris for att komma. Sa det ar *inte* onormalt pa nat satt!

• CareBear

En variant som funkar för oss är
    när frugan r*der mig och jag lyfter
    överkroppen och kramar om henne. Samtidigt som vinkeln blir bra så kan ju killen "gnugga" knappen tills tjejen kommer....En annan sak ni kan testa är en variant på mis*ionären. Ni börjar som i mis*ionären sen lyfter killen sina ben utanför tjejens ben så att hon får benen ihop. Om killen gör så och samtidigt är ganska högt upp på henne så kommer han garanterat stimulera "kärleksknappen".... Testa det och säg vad ni tyckte.....= )

• Georgina

finns väl fler ställningar som fungerar, leone? Killen ligger ovanpå och lyfter överkroppen en aning, t ex

• Ei saa peitää

Bakifrån är ju en kanonställning. Då kommer du åt att smeka dig själv samtidigt.

• Jennifer E

Jag måste smeka mig själv under tiden, eller så gör han det. Ibland kommer vi samtidigt, ibland inte. Det händer oftare att jag kommer före honom än vice versa även om det också inträffar.

För mig är det inte så viktigt att komma samtidigt även om det är skönt och mysigt. Det viktigaste är att båda kommer över huvud taget och det gör vi lyckligtvis oftast.

För hade jag lättare att komma när jag "gjorde det själv" pga att jag då använde en rabbit med klitor*sstimulering- Vi använde den ibland tillsammans också men det kunde bli lite bökigt. Nu har jag köpt en så kallad kittlare och jag kommer som en skott nästan varje gång!

Se tråden "kittlare" för mer info om ni vill och ha det så bra! Och skönt.

• vill så gärna gifta mej!

Som du! Har aldrig lyckats med att få vagnial org*sm!

• Monn

Jag är ungefär likadan. Jag måste smeka mig själv samtidigt, annars går det inte. För mig spelar det inte så stor roll. Huvudsaken är ju ATT vi kommer, inte hur, och jag har förstått att det är väldigt många som har problem med den biten. Det är trist för jag skulle inte tycka sex var ens hälften så kul om jag inte fick orgasm.

Ibland kommer vi samtidigt, men oftast kommer jag före. Jag tycker inte det har någon betydelse faktiskt.

Jag ska förresten också köpa en kittlare :D Den har fått så bra omdömen här inne!

• Regina_

Wow, nu har jag läst tråden om "kittlaren" och en sån bara måste jag ha! Måste prata igenom saken med killen ikväll. =) Roligt att veta att man inte är ensam med att inte kunna komma genom samlag bara. Jag är annars otroooligt nöjd med vårt s*xliv, men att kunna komma tillsammans med min kille skulle vara jätteskönt. Tack för alla tips! Det är roligt att förnya sig i sängkammaren ibland fastän man tycker att man har det bra ändå. Speciellt intressant är det att höra en manlig åsikt, CareBear! Fortsätt med era tips, man kan absolut inte veta för mycket när det gäller såna här saker!

• Jennifer E

Ja, Regina, det måste du faktiskt. Spring och köp!

Svar på tråden Org*sm och s*x