• Regina_

Org*sm och s*x

Heh, försökte just skriva samma inlägg som jag skriver nu, men det fastnade i filtret. =) Tänkte bara fråga hur många det är bland er tjejer här som får org*sm genom samlag? Själv kommer jag bara om min klit**is stimuleras, och jag skulle ju så gärna vilja komma på samma gång som min kille, men det är ju omöjligt för mig.(fastän han stimulerar "knoppen" samtidigt som vi har s*x så funkar det ändå inte). Hur många här är funtade på samma sätt som mig?

• Svar på tråden Org*sm och s*x
  • Regina_

Wow, nu har jag läst tråden om "kittlaren" och en sån bara måste jag ha! Måste prata igenom saken med killen ikväll. =) Roligt att veta att man inte är ensam med att inte kunna komma genom samlag bara. Jag är annars otroooligt nöjd med vårt s*xliv, men att kunna komma tillsammans med min kille skulle vara jätteskönt. Tack för alla tips! Det är roligt att förnya sig i sängkammaren ibland fastän man tycker att man har det bra ändå. Speciellt intressant är det att höra en manlig åsikt, CareBear! Fortsätt med era tips, man kan absolut inte veta för mycket när det gäller såna här saker!

• Regina_

Monn:

Jag tänker köpa en oavsett vad han säger! Den där grejen verkar ju vara för bra för att ignorera!

Svar på tråden Org*sm och s*x