Första natten med nya killen..
Har ett problem eller vad man ska kalla det som jag tänkte höra om ni tjejer på BT har några tankar om. Saken är den att jag träffat en kille nyligen som är helt underbar. Allting är jättebra, och nu har han hintat om att vi borde sova över hos varandra.Han bor några mil bort, så det är ju lämpligt.Nu vet jag inte om någon fler tjej än jag känner så här, men jag blir lite stressad över det där med att sova över hos någon man inte känner så väl. Kanske är jag fånig och fåfäng, men jag tycker alltid att det är jättejobbigt att vakna upp rufsig,tufsig och osminkad då.Dessutom har jag glasögon när jag vimsar omkring på mornarna, linser alltid annars. Varje morgon tar nästan ett par timmar för dusch, smink, fixa hår,linser osv.När man sovit över hos tjejkompisar är det ju inget problem,de gör ju ofta ungefär samma grejer.Men hos en kille..det är jobbigt.Hur brukar/brukade ni göra i den sitiuationen?Rusa in i badrummet innan han vaknat och inte komma ut förräns allt är klart?Eller fixa det mesta med öppen badrumsdörr? Det här är ju inget jätteproblem, men det vore bara kul att höra hur ni tycker och hur ni brukar göra?Kanske låter det som att jag bara oroar mej för att jag skulle vara jätteful på morgonen eller att han inte ska fatta att jag sminkar och fixar så mkt, men det är nog mer bara det att jag är van att vara ensam vid morgonritualen och att det känns lite privat.Jag gillar ju den här killen, men nojjar bara lite nu för att det känns lite pirrigt och nytt