• brud-05

skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg

Hej alla!
    Finns ju redan en tråd för oss skaraborgare, men där verkar det mest hänga brudar från Skara-trakten. Undrar om jag är ensam från östra Skaraborg, eller om ni är fler därute?
    Jag gifter mig i Karlsborg i juli 2005.

• Svar på tråden skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg
  • brud-05

Finns det verkligen ingen mer från dessa trakter som planerar bröllop??? vore kul att ha någon att dela tips och idéer med..

• stinchen05

Jag ska gifta mig i Undenäs i augusti 2005. Bor dock inte i trakten och kommer antagligen att behöva hjälp med tips om frisör osv.

• brud-05

Åh, vad roligt att äntligen någon mer från vår trakt hör av sig..
    Jag bor inte heller i Karlsborg nu, men har nog lite koll på vad som finns. KOmmer du från Undenäs?
    har precis börjat kolla frisörer.. Ringde salong Lena, men tyckte deras priser var lite höga..

• fruRT

Hej på er!
    Jag är Hjo-bo sedan sommaren 2000, och skall gifta mig i nämnda stad på nyårsafton.

Angående frisör så är mitt tips att ringa till Salong Grönköping här i Hjo (finns i gula sidorna) och fråga efter Madeleine. Hon är superbra! Och hon har anknytning uppåt Mölltorp, så hon är säkert lite flyttbar...

brud-05, var bor du nu då? Varför flyttade du härifrån? Nyfiken...

• brud-05

fruRT:
    Vi träffades nog i någon annan tråd härom dagen..
    Vi flyttade till göteborg -01 för att plugga här.. Planer finns på att flytta "hemåt" till våren när studierna är färdiga..
    Ska kolla upp salong Grönköping. Har du några priser?

• fruRT

brud-05,
    vi flyttade hit från Götet!

Jag har inte koll på priserna på Grönköping, men det är nog inte så farligt tror jag. Det kostar ca 300 kronor för en vanlig klippning - det kanske säger något om prisläget.

Och förresten så är de duktiga där, allihop, inte bara Madeleine - men hon är min favorit!

• brud-05

Okej, jag ska ringa dit och höra vad de säger.
    Visst var det ni som skulle flytta utomlands i januari?
    Var ska ni ha bröllopsfesten?

• fruRT

Just precis, vi skall jobba utomlands ett tag. Najs!

Så, du vet ingen som vill hyra ett hus i Hjo från nyår?

Festen blir på Hamnkrogen här i Hjo, och det känns kalasbra! Och så skall gästerna bo i villorna i parken - kunde ju inte bli bättre!

Kram!

• brud-05

Hamnkrogen är ju jättemysigt! Det blir nog kanon! Tyvärr vet jag ingen som behöver hus.. Vi är ju inte riktigt färdiga här i götet ännu..

• fruRT

Så synd... Men om du hör någon...

Svar på tråden skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg