• brud-05

skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg

Hej alla!
    Finns ju redan en tråd för oss skaraborgare, men där verkar det mest hänga brudar från Skara-trakten. Undrar om jag är ensam från östra Skaraborg, eller om ni är fler därute?
    Jag gifter mig i Karlsborg i juli 2005.

• Svar på tråden skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg
  • brud-05

Finns det verkligen ingen mer från dessa trakter som planerar bröllop??? vore kul att ha någon att dela tips och idéer med..

• brud-05

Åh, vad roligt att äntligen någon mer från vår trakt hör av sig..
    Jag bor inte heller i Karlsborg nu, men har nog lite koll på vad som finns. KOmmer du från Undenäs?
    har precis börjat kolla frisörer.. Ringde salong Lena, men tyckte deras priser var lite höga..

• brud-05

fruRT:
    Vi träffades nog i någon annan tråd härom dagen..
    Vi flyttade till göteborg -01 för att plugga här.. Planer finns på att flytta "hemåt" till våren när studierna är färdiga..
    Ska kolla upp salong Grönköping. Har du några priser?

• brud-05

Okej, jag ska ringa dit och höra vad de säger.
    Visst var det ni som skulle flytta utomlands i januari?
    Var ska ni ha bröllopsfesten?

• brud-05

Hamnkrogen är ju jättemysigt! Det blir nog kanon! Tyvärr vet jag ingen som behöver hus.. Vi är ju inte riktigt färdiga här i götet ännu..

• brud-05

nej, har´inte varit i Bocksjö kapell.. Annars finns ju Skaga kapell som är min favorit.. Tyvärr inte så stort.. Undenäs kyrka är ju väldigt fin. Var på bröllop där förra sommaren..
    Var bor du nu?

• brud-05

Stinchen:
    Får man vara lite nyfiken och fråga hur gamla ni är? Man undrar ju om din festman är någon kan känner till.. (Karlsborgs kommun är ju inte såååå stor..)

• brud-05

stinchen05: okej, då känner jag nog inte till honom.. Är några år yngre också.

fruRT: Vet du om madeleine på Grönköping är samma Madeleine som jobbar i Mölltorp på en salong?

• brud-05

Då ska jag kolla upp det. Min syster hade varit hos frissan i Mölltorp, och sa att det var en Madeleine som jobbade där, som även jobbade i Hjo, och då tänkte jag att det borde vara samma. Tack!

• brud-05

fruRT: Jag vet! Har ringt dem i Mölltorp och ska dit och klippa mig och kolla läget lite nästa gång vi åker "hem". Då sa de att de numera är 2 st som jobbar heltid.. Bra för mig, men synd för dig som gillade henne i Hjo.. Men du åker ju snart iväg, så..

• brud-05

Ja, jag menade ju att jag ska till Mölltorp och klippa mig. så det ordnar ju sig ändå..
    Förresten, hur går det med huset? Får ni det uthyrt? Såg en annons i SLA i veckan om hus uthyres i Hjo. Var det ert kanske?

Svar på tråden skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg