• fruRT

skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg

Hej på er!
    Jag är Hjo-bo sedan sommaren 2000, och skall gifta mig i nämnda stad på nyårsafton.

Angående frisör så är mitt tips att ringa till Salong Grönköping här i Hjo (finns i gula sidorna) och fråga efter Madeleine. Hon är superbra! Och hon har anknytning uppåt Mölltorp, så hon är säkert lite flyttbar...

brud-05, var bor du nu då? Varför flyttade du härifrån? Nyfiken...

• fruRT

brud-05,
    vi flyttade hit från Götet!

Jag har inte koll på priserna på Grönköping, men det är nog inte så farligt tror jag. Det kostar ca 300 kronor för en vanlig klippning - det kanske säger något om prisläget.

Och förresten så är de duktiga där, allihop, inte bara Madeleine - men hon är min favorit!

• fruRT

Just precis, vi skall jobba utomlands ett tag. Najs!

Så, du vet ingen som vill hyra ett hus i Hjo från nyår?

Festen blir på Hamnkrogen här i Hjo, och det känns kalasbra! Och så skall gästerna bo i villorna i parken - kunde ju inte bli bättre!

Kram!

• fruRT

Så synd... Men om du hör någon...

• fruRT

brud-05:
    Ja, jag skulle tro att det är samma Madeleine.

• fruRT

Jag såg en annons i Hjo Tidning häromdagen där det stod att Madeleine nu mer bara är i Mölltorp. Så vet ni det...

• fruRT

Men de andra tjejerna på Grönköping är också jääättebra! Vem är det du skall träffa (nyfiken...)?

• fruRT

Eller menar du att du skall träffa henne i Mölltorp...? Svarade nog lite för fort första gången...

• fruRT

Det rullar på med uthyrningen. Än har det inte fallit på plats, men det gör det nog snart...

Svar på tråden skaraborgsbrudar -Hjo-Tibro-Karlsborg