Tråkigt sex utan nyheter?
Du måste ta tag i det direkt, innan det är försent. Sex är superviktigt och du är absolut inte konstig.
Hon kanske har svårt att säga vad hon tycker om osv, kan du inte ta initiativet ett tag och se om det blir bättre, tala om vad du tycker om så kanske även hon också gör det.
"Kolla" av henne hur hon reagerar på olika saker, ser hon ut att tycka om det så fråga: Är det skönt när jag gör så här? osv osv.
En jättepirrig sak (för båda) är ju om hon rakar sig, fast det kanske hon redan gör?
Om hon inte gör det så fråga jätteförsiktigt om hon har testat det någon gång? Har hon inte det, så fråga om hon skulle vilja testa för att se om hon tycker det är skönt. Självklart ska du fråga om hon vill att du gör samma sak (om du inte redan gör det), men det brukar inte vara lika "viktigt".
Jag reagerade direkt på att du skrev att du ger henne oralsex, det är ju jättebra men är det inte ömsesidigt? Jag menar, ger inte hon dig oralsex också.
Jag o min man har varit ihop i 7 år och har det helt underbart i sängen, den biten är lika viktig som alla andra bitar. Meningen är ju att det ska hålla livet ut, då måste det vara bra.......
Lycka till!