• EmmaPemma

Tråkigt sex utan nyheter?

Antagligen är det inte någon av er som är "onormal". Man har olika behov. Jag tycker att du framförallt skall prata med henne. Det kan vara smart att ta reda på om hon verkligen inte är så intresserad av s*x eller om det kanske har mer med blyghet att göra. Ni har båda mycket att vinna på att ni "känner" varandra sexuellt.

Ett förhållande med lite mindre s*x behöver inte alls vara likställt med ett kompisförhållande. Alla har olika behov.

• EmmaPemma

_augustibrud:
    måste säga att jag också skulle bli skräckslagen om min partner seriöst nämnde något om att vi skulle binda varandra...
    Men det beror ju på hur man brukar experimentera med s*xet. Om man är van vid variation så är det kanske okej att ställa en sådan fråga.

• EmmaPemma

Det finns väl ingen anledning att vara sura , vi pratar ju om s*x .

Det viktiga är väl att man har samma önskningar som sin partner. Jag tycker absolut inte att man bara behöver hålla sig till sängkammaren och göra samma sak varje gång (det blir trist för mig). Men för den sakens skull förstår jag inte varför vissa skall slå knut på sig själva och göra diverse akrobatiska konster. Personligen tycker jag att s*x är som bäst när man vågar testa nya saker, men att det inte behöver vara något tvång (det kan bli helt underbart ändå, precis såsom browneyd beskriver det ).

Men jag respekterar naturligtvis att en del bara vill göra det traditionella varje gång, och att andra är väldigt experimenterande hela tiden .

• EmmaPemma

miramir:
    även om man har en partner så kan man ju ägna sig åt daglig o*ani .
    Förstår inte hur ett one-night-stand varannan vecka skulle vara bättre än att ha s*x en gång varannan vecka med någon man älskar .

• EmmaPemma

Ja eller så testar man helt enkelt att ha s*x på zoo *fniss* (kunde inte låta bli ).

Svar på tråden Tråkigt sex utan nyheter?