Tråkigt sex utan nyheter?
Sexlivet är ju bland det absolut viktigaste i ett förhållande.. Jag besväras ganska ofta av svampinfektioner och måste därför avstå sex i ibland långa perioder.. Jag måste erkänna att jag då blir TOKIG! Jag vill inget hellre än ha sex, alla mina tankar blir snuskiga, jag kan inte hålla fingrarna borta från min partner osv..Jag märker hur dåligt jag mår av att inte få ha sex på två veckor, och min pojkvän blir givetvis olycklig när jag är olycklig. Ofta har man skönt sex på kvällen innan man somnar, om man inte kan ha sex blir det lätt att man bråkar och tjatar på varandra istället..
Om jag var i en relation där min pojkvän inte ville oftare än en gång varannan vecka och sessutom på samma sätt, skulle jag bli galen.. Jag skulle berätta för honom hur viktigt sex är för mig och kanske i längden fundera på om han verkligen attraherades av mig. Om inget förbättring skedde trots mina ansträngningar skulle jag nog lämna min pojkvän och leva ett singelliv istället.. Ett one night stand varannan vecka och daglig onani kanske ;)