Dum!
jag är nygift sen 6 veckor. Jag har varit tillsammans mde min man sen snart 3 år tillbaka. Jag har aldrig ens kollat åt en annan man under den tiden. Men nu, jag fattar inte vad det är som händer med mig?! Jag var på konferens med jobb och det var mkt att dricka å det var en väldigt rolig kväll.
Men en av cheferna på jobb ägnade mig väldigt mkt uppmärksamhet, han sa att han hade spanat in mig ända sedan jag började här (det är 11 månder sedan) jag har väldigt dåligt självförtroende, jag väger för mkt (har gått ner ungefär 25 kilo men har lite kvar att gå ner) känner mig inte så attraktiv utan mest bara ful jag har gått igenom en massa saker på den senaste tiden som inte stärker min självkänsla.
Jag blev såklart jätte glad. jag pratade med honom hela kvällen och natten, alla gick hem och vi satt kvar å pratade.
Det var såklart spänning mellan oss. Han tog på mig, smekte mig genom håret å sa gång på gång hur fin jag var. Jag smälte. Jag har tyckt att han har varit "spännade" ända sedan jag började, han är 15 år äldre än mig, har barn sen innan å ser bra ut. Men jag fattade inte vad som hände, helt plöstligt så pussar vi på varandra, men så säger jag att jag det kan inte hända mer än såhär..jag är ju gift. Men jag vet inte, det ena ledde till det andra å helt plötsligt så kysstes vi. det var underbart! Det var en konstig känsla att någon annan kysste mig som inte är min man. Samtidigt så kändes det så spännade.
Det hände väl egentligen inget mer mellan oss. Han gick hem å det sista han sa var att jag gör hans dagare lättare att uthärda å att han kommer att minnas detta när hans ser mig. Å så kysste han mig hejdå.
Jag har haft sån fruktansvärd ångest, jag har berättat allt för min man. Han tar det rätt så bra, men samtidigt så är han otroligt arg på mig å ledsen. Jag har förklarat för han att jag inte vet varför det blev som det blev, men jag har sagt att jag uppenbarligen känner mig attraherad av den andra mannen.
Jag vill bara att tiden ska gå så att jag känner mig säker på att det verkligen är min man jag vill leva ihop med resten av livet!
Jag jobbar inte så nära han på jobb, har stött på han ett par ggr sedan detta hände å mitt hjärta håller på att hoppa ur kroppen på mig.
Jag mailade honom igår å vi kom fram till att vi ska träffa i nästa vecka å prata om det här. Jag vill veta vad han tycker och tänker + att jag vill se vad jag känner när jag ser han. Tänk om jag har gift mig med fel man? Eller är detta en sån efter-jag-har-gift-mig-panik? Ni vet att nu är man verkligen fast? Jag vet inte. Jag känner mig bara otroligt kluven till allt. Jag som nästan hellre skulle dö än att vara otrogen.
Men vad ska jag göra? Jag vet inte..Detta knäcker mig, hur kunde jag "cross the line?"