En träff kanske...
Hej Allihopa..!!
Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!
Hej Allihopa..!!
Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!
Hej mia!
Ja, gärna. Bara inte inom de närmsta dagarna...e sjuk , tjatigt.
Tråkigt att höra att du är sjuk, krya på dig..!!!
Klart att vi kan ta träffen senare, hoppas att så många som möjligt av oss kan..
Det hade varit kul.
När hade du tänkt ^mia^? Nästa vecka kanske om ISLA är frisk då.
Krya på dig..!! ISLA
Nästa vecka blir bra.. tyckte bara att det var länge sedan jag hörde något från er..!! Vi kan väl avvakta till ISLA känner sig bättre innan vi bestämmer en dag eller..??
Hej på er.. håller med om att det var ett tag sedan. Inte många rader skrivna på länge.. kanske är det så att man börjar koppla av lite, lägga det lite åt sidan. Jag känner själv att jag inte är lika uppslukad som jag var i början vilket är skönt...
Måste bara tipsa er om att gå och se filmen "Så som i himmelen". Såg den på bio igår med mamma, den var helt otrolig. Folk satt kvar i salongen när texten började rulla när filmen var slut och när musiken var slut (Helen Sjöholm som sjöng en låt) och skärmen var helt svart så började alla applådera.. aldrig varit med om ngt liknande.
Hej J.M
Jo man har lagt det lite åt sidan och jag kan hålla med om att det är lite skönt.. Visst tänker man på bröllopet nästan hela tiden men det är inte lika hysteriskt.. Men man är ju här inne med jämna mellanrum för att se om det hänt ngt spännande.. (man kan ju missa något, nyfiken som man är..)
Skall ABSOULT lägga fram om en biokväll i det närmaste.. Det är inte ofta man är med om sådana reaktioner när man är på bio..!!jag går så himla sällan på bio så det hade varit riktigt mysigt.. Undra om jag får med sambon på den filmen..??
Kan vi inte kolla på en dag i nästa vecka för en ev. träff..!!?? Onsdagar passar mig utmärkt men kan självklart andra dagar..
Har inte min kalender framme, ska snarast kolla upp vilka kvällar jag jobbar nästa vecka... Vart skulle vara ett lämpligt ställe?
Tjabba!
Känner mig något bättre nu, skönt. Nästa vecka så kan jag på onsdag eller torsdag, är det dagar som passar er?
Hej ISLA..
Skönt att du är bättre nu..!! Det är ju så tråkigt att vara sjuk.. man blir ju bara rastlös..!!
Jag kan se om jag kan köra i väg sambo och barn för då kan vi vara hos mig.. annars kan vi väl ta en fika på stan..?? vad säjer ni..??
Onsdag passar mig bra för mig.
Bestäm bara tid och plats, kan närsom
Så bra att du blivit bättre ISLA