En träff kanske...
Hej Allihopa..!!
Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!
Hej Allihopa..!!
Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!
Om det blir på Onsdag så kan jag efter 16.
jag slutar 16,30 på onsdag så efter 16,00 blir jättebra för mig..!! Tänkte på att om vi skall träffas hos oss men det passar dumt om vi skall träffas mitt i veckan eftersom tjejerna skall till dagis dagen efter.. Vad sä
..js om en fika på stan på onsdag så kan vi träffas en helg hos oss vid ett senare tillfälle..!!
Hej Tjejer..!!
Jag har tyvärr fått förhinder på onsdag, hur har ni det.?? Kunde alla på onsdag, eller har ni lust att ta en annan dag..??
Vi kan väll byta till torsdag.
ISLA kunde ju då också, passar det bättre?
Villka ska med? Samma ställe eller vi ska gå någon annan stanns.
torsdag passar mig alldeles utmärkt..!!
hade blivit jätteglad om ni vill ändra för min skull men kan inte alla på torsdag så får jag hoppa över en gång, det kommer ju fler gånger eller hur..??
Hej tjejer.
Tyvärr kan jag varken onsdag eller torsdag.. men jag säger som ^mia^, det får bli att man hoppar över en träff, det blir förhoppningsvis fler tillfällen..
Hej..
Kan vi inte försöka ta en dag alla kan..?? vi har ju lyckats med det tidigare
jag kan alltid.. utom på onsdag, jag brukar aldrig vara upptagen på kvällarna efter jobbet.. Bestäm ni en dag så infinner jag mig..!!
Hej.
Hade ju varit roligt om alla kan, så vad säger ni om ons, tors eller fredag nästa vecka? Om vi inte kan vara hos dig mitt i veckan mia, så får ni jättegärna komma hem till mig.
Hej..
Nästa vecka blir jättebra..!!
Jag funderade lite på J.Ms förslag med att gå och ta en öl el. liknande på fredag.. är det någon som är sugen på det..?? Annars kan jag vilken dag som helst vad jag vet nu..