• ^mia^

En träff kanske...

Hej Allihopa..!!

Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!

• Svar på tråden En träff kanske...
  • ^mia^

Tråkigt att höra att du är sjuk, krya på dig..!!!

Klart att vi kan ta träffen senare, hoppas att så många som möjligt av oss kan..

• ^mia^

Nästa vecka blir bra.. tyckte bara att det var länge sedan jag hörde något från er..!! Vi kan väl avvakta till ISLA känner sig bättre innan vi bestämmer en dag eller..??

• ^mia^

Hej J.M

Jo man har lagt det lite åt sidan och jag kan hålla med om att det är lite skönt.. Visst tänker man på bröllopet nästan hela tiden men det är inte lika hysteriskt.. Men man är ju här inne med jämna mellanrum för att se om det hänt ngt spännande.. (man kan ju missa något, nyfiken som man är..)

Skall ABSOULT lägga fram om en biokväll i det närmaste.. Det är inte ofta man är med om sådana reaktioner när man är på bio..!!jag går så himla sällan på bio så det hade varit riktigt mysigt.. Undra om jag får med sambon på den filmen..??

Kan vi inte kolla på en dag i nästa vecka för en ev. träff..!!?? Onsdagar passar mig utmärkt men kan självklart andra dagar..

• ^mia^

Hej ISLA..

Skönt att du är bättre nu..!! Det är ju så tråkigt att vara sjuk.. man blir ju bara rastlös..!!

Jag kan se om jag kan köra i väg sambo och barn för då kan vi vara hos mig.. annars kan vi väl ta en fika på stan..?? vad säjer ni..??

• ^mia^

jag slutar 16,30 på onsdag så efter 16,00 blir jättebra för mig..!! Tänkte på att om vi skall träffas hos oss men det passar dumt om vi skall träffas mitt i veckan eftersom tjejerna skall till dagis dagen efter.. Vad sä

• ^mia^

..js om en fika på stan på onsdag så kan vi träffas en helg hos oss vid ett senare tillfälle..!!

• ^mia^

Hej Tjejer..!!

Jag har tyvärr fått förhinder på onsdag, hur har ni det.?? Kunde alla på onsdag, eller har ni lust att ta en annan dag..??

• ^mia^

torsdag passar mig alldeles utmärkt..!!
    hade blivit jätteglad om ni vill ändra för min skull men kan inte alla på torsdag så får jag hoppa över en gång, det kommer ju fler gånger eller hur..??

• ^mia^

Hej..

Kan vi inte försöka ta en dag alla kan..?? vi har ju lyckats med det tidigare
    jag kan alltid.. utom på onsdag, jag brukar aldrig vara upptagen på kvällarna efter jobbet.. Bestäm ni en dag så infinner jag mig..!!

• ^mia^

Hej..

Nästa vecka blir jättebra..!!
    Jag funderade lite på J.Ms förslag med att gå och ta en öl el. liknande på fredag.. är det någon som är sugen på det..?? Annars kan jag vilken dag som helst vad jag vet nu..

• ^mia^

nej..visst gör det inte..!! det hade väl varit kul..

• ^mia^

Hej på er..!!

Hur går det blir det någon träff..??
    Vad jag kan se här är det inget bestämt.. den ända agen jag inte kan denna veckan jag inte kan denna veckan är torsdag.. Men när jag tittar mer noggrant verkar alla kunna på fredag..!!! vad säjer ni..??

• ^mia^

Eva2..

Självklart suckar vi inte..!!
    Vi skall gifta oss i Sperlingholms kyrka. Festen skall vi ha i Snöstorps allmogegård, anledningen till att vi skall vara där är att det är en stor rymlig lokal som tar 120 personer, har 117 på vår "gästlista". Det bästa för vår del är att där är ett jättefint kök eftersom vi har en nära släkting som skall ordna med maten..!
    Vad har ni tänkt er..??

Svar på tråden En träff kanske...