• J.M.

En träff kanske...

Hej på er.. håller med om att det var ett tag sedan. Inte många rader skrivna på länge.. kanske är det så att man börjar koppla av lite, lägga det lite åt sidan. Jag känner själv att jag inte är lika uppslukad som jag var i början vilket är skönt...

Måste bara tipsa er om att gå och se filmen "Så som i himmelen". Såg den på bio igår med mamma, den var helt otrolig. Folk satt kvar i salongen när texten började rulla när filmen var slut och när musiken var slut (Helen Sjöholm som sjöng en låt) och skärmen var helt svart så började alla applådera.. aldrig varit med om ngt liknande.

• J.M.

Har inte min kalender framme, ska snarast kolla upp vilka kvällar jag jobbar nästa vecka... Vart skulle vara ett lämpligt ställe?

• J.M.

Hej tjejer.
    Tyvärr kan jag varken onsdag eller torsdag.. men jag säger som ^mia^, det får bli att man hoppar över en träff, det blir förhoppningsvis fler tillfällen..

• J.M.

He he.. det här blir spännande.. jag kan inte nu på fredag och jag kan inte den 22 heller...
    Vi kanske kan göra så att vi träffas hemma hos ngn nästa vecka och så har alla med sin sina kalendrar och så kan man boka nästa träff då, vilket kanske kan bli en fredag..?

• J.M.

Jag kan onsdag och fredag nästa vecka

• J.M.

Eva2
    Aldrig att man suckar när ngn frågar om när man ska gifta sig, man kan svara på det hur ofta som helst.
    Vi ska gifta oss i St Olofs kapell och ha festen i Tönnersjö bygdegård. Bröllopet går av stapeln 27/8-05 så det finns gott om utrymme för planering.

Svar på tråden En träff kanske...