• ztar

pinsamma händelser

Vad är det mest pinsamma ni gjort eller någon annan gjort som ni skämts för?
    *alltid skoj att veta* :)

Själv skämdes jag rätt fin när vi var på semesterresa på kreta när jag var femton och farsan skulle betala notan. Han räcker fram pengarna till servitören och säger på sin uslaste engelska.

"Kip de chenje" (alltså keep the change)

Men så fattas de ju såklart pengar.... Inte kul när man är 15 å har sånna grymma föräldrar -D

• Svar på tråden pinsamma händelser
  • ztar

ah pinsamt... Då kände du dig nog inte så shysst :)

• ztar

Vi satt och käkade på ett ställe under en festival då några killar kommer fram och frågar om de fick sitta brevid oss för det var fullt vid alla bord.

Ok, de gick väl bra, hyfsat snygga var de ju så de fick sitta där. Vi satt och snackade om musik då de frågade oss vad vi tyckte om Teddybears (de hade inte sålt så gräsligt mycket skivor då, men rätt många ändå) och vi totalsågade dem, ingen av oss gillade deras musik.

"Ja det var ju tråkigt att inte gillar vår musik, då lär vi ju inte se er framför scen ikväll" svarade en av killarna. Så de var alltså Tedybears.... *pinsamt*

Vi gick för övrigt dit till scenen på kvällen och det var faktiskt de, snacka om att vi skämdes....

• ztar

Jag och min kusin hade blivit bjudna på bio av två killar vi var väldigt intresserade av. De kom och hämtade oss och vi satt i baksätet och surrade, jag hade inge koll på vart vi åkte ( har ett extremt dåligt lokalsinne för övrigt....)

När vi kliver ur bilen är det svin kallt och min kusin påpekar det.
    Då säger jag högt och ljudligt: "Ja det är ju alltid kallt i kramfors."
    "Ssshhhh! Vi är i Härnösand!" säger då min kusin och skäms.
    Behöver jag säga att jag skämdes med?? :)

Svar på tråden pinsamma händelser