• ztar

pinsamma händelser

Vad är det mest pinsamma ni gjort eller någon annan gjort som ni skämts för?
    *alltid skoj att veta* :)

Själv skämdes jag rätt fin när vi var på semesterresa på kreta när jag var femton och farsan skulle betala notan. Han räcker fram pengarna till servitören och säger på sin uslaste engelska.

"Kip de chenje" (alltså keep the change)

Men så fattas de ju såklart pengar.... Inte kul när man är 15 å har sånna grymma föräldrar -D

• Svar på tråden pinsamma händelser
  • Forsfors

jag spelade teater förut, och vi var många som var med i en stor show. Jag hade inte ens sett alla i sitt smink, så på premiärdagen såg jag en tjej i sminket för första gången och utbrister glatt "nejmen...har du mustash?" "ja," säger hon och suckar," och den syns mest när jag är sminkad". jag trodde naturligtvis att den var ditmålad för rollen och skämdes jättemycket.

• ztar

ah pinsamt... Då kände du dig nog inte så shysst :)

• Forsfors

Nej, jag kände mig jätte-elak, och samtidigt så ställd, för jag var ju säker på att den bara var ditsminkad, men det lät ju som världens pik från min sida. jag ånmgrar än idag att jag aldrig bad om ursäkt och förklarade hur det låg till.

• Bride2B..

Jag tror ändå min slår allt... haha
    håll i er nu för nu ska ni se på f*n :)

Jag och min M2B kommer hem från havet, för knappt 1,5 månad sedan, och ingen är hemma. Jag går in och duschar (han står ute på parkeringen och pratar med en killkompis som han inte sett på jätte länge). När han kommit hem ligger jag redan på sängen i bara handuk och kollar på TV. Jag frågar honom om han ska ha nått att äta och säger att han är sugen på makaroner.. Jag går till köket, förebereder och lägger i makaronerna i det kokande vattnet.. Under tiden så hade han duschat och prasslat med något i rummet.. Han hade tydligen satt på en kondom och velat ha sex i köket.. Han kom, drog av mig handuken och tpg mig bakifrån, det var väldigt nära att jag brände mig. Men så kom jag på att han kanske inte låst ytterdörren. Jag frågar honom men han svarar inte, jag förmodar efter ett par gången då jag frågat att han låst den. Där står vi framför spisen med min hand nästan på plattan och stönar hur högt som helst. "hallåå" sägs det.... jag trodde det var han som sa nått, men han hörde att nån kom. Han gick ur mig och drog snabbt upp kalsongerna och sprang ut till balkongen som låg precis vid köket. Hans FÖRÄLDRAR var det, de stog nästan framför dörren till köket (den var inte stängd) och jag stog helt naken. Jag böjde mig ner snabbt och tog upp min handduk. Jag hörde hans mamma skratta högt och säga "Det är lugnt Julie, det har också hänt oss" och jagskämmdes mer än vad jag gjorde förr... f*********n va pinsamt... *skrattar*

• Forsfors

Bride2B..: Gud vad pinsamt! Tur att föräldrar också är människor

• Bride2B..

haha eller hur... :)
    usch... tack och lov att hans syrra inte var med för då skulle hon verkligen flippa.. Vi berättade det för henne senare den dagen i o för sig och hon ba "F***n man kan ju inte äta där längre ju" och vi bara skrattade....... HAHAHAHAHA

• Genus

Jag träffade på en bekant/kompis på ett uteställe som jag var helsäker på var väldigt gravid (stor kula) och gick fram för att prata och leda in snacket på en lyckönskan...Ni fattar va? Hon var INTE gravid; "...jag vet att jag är lite tjock just nu.." Hon såg så ledsen ut och jag skämdes som en hund!! Jag kunde ju lika gärna sagt att hon var fet...Vissa saker kan man inte rätta till..Tror hon fortfarande är sur för det här. Har någon annan varit med om detta? //G

• marian

Föräldrarna var ju alltid pinsamma när man var tonåring. :D

Annars: jag var på det lokala utebadet och min gamla bikini hade blivit... eh, lite för liten, under det gångna året (det ska tilläggas att jag var sexton). Jag och en kompis hade doppat oss i poolen och stod under en dusch när jag ser hur ett gäng killar står och pekar och ler mot oss. Jag tror att det beror på att de tycker att vi är foxy, och kråmar mig lite extra. Då börjar min kompis asgarva och jag fattar inte vad det beror på - tills dess att jag tittar ner och ser att ena bröstet hänger ute. Urk, det var rätt skämmigt.

• Bride2B..

*gulp* det var också pinsamt... :P

Svar på tråden pinsamma händelser