Jag tror ändå min slår allt... haha
håll i er nu för nu ska ni se på f*n :)
Jag och min M2B kommer hem från havet, för knappt 1,5 månad sedan, och ingen är hemma. Jag går in och duschar (han står ute på parkeringen och pratar med en killkompis som han inte sett på jätte länge). När han kommit hem ligger jag redan på sängen i bara handuk och kollar på TV. Jag frågar honom om han ska ha nått att äta och säger att han är sugen på makaroner.. Jag går till köket, förebereder och lägger i makaronerna i det kokande vattnet.. Under tiden så hade han duschat och prasslat med något i rummet.. Han hade tydligen satt på en kondom och velat ha sex i köket.. Han kom, drog av mig handuken och tpg mig bakifrån, det var väldigt nära att jag brände mig. Men så kom jag på att han kanske inte låst ytterdörren. Jag frågar honom men han svarar inte, jag förmodar efter ett par gången då jag frågat att han låst den. Där står vi framför spisen med min hand nästan på plattan och stönar hur högt som helst. "hallåå" sägs det.... jag trodde det var han som sa nått, men han hörde att nån kom. Han gick ur mig och drog snabbt upp kalsongerna och sprang ut till balkongen som låg precis vid köket. Hans FÖRÄLDRAR var det, de stog nästan framför dörren till köket (den var inte stängd) och jag stog helt naken. Jag böjde mig ner snabbt och tog upp min handduk. Jag hörde hans mamma skratta högt och säga "Det är lugnt Julie, det har också hänt oss" och jagskämmdes mer än vad jag gjorde förr... f*********n va pinsamt... *skrattar*