• Forsfors

pinsamma händelser

jag spelade teater förut, och vi var många som var med i en stor show. Jag hade inte ens sett alla i sitt smink, så på premiärdagen såg jag en tjej i sminket för första gången och utbrister glatt "nejmen...har du mustash?" "ja," säger hon och suckar," och den syns mest när jag är sminkad". jag trodde naturligtvis att den var ditmålad för rollen och skämdes jättemycket.

• Forsfors

Nej, jag kände mig jätte-elak, och samtidigt så ställd, för jag var ju säker på att den bara var ditsminkad, men det lät ju som världens pik från min sida. jag ånmgrar än idag att jag aldrig bad om ursäkt och förklarade hur det låg till.

• Forsfors

Bride2B..: Gud vad pinsamt! Tur att föräldrar också är människor

• Forsfors

Jag kom på en till. jag var 14 år, jag hade små bröst som jag skämdes för och jag och mina kompsiar hade börjat hänga med ett gäng (snygga) killar. Vi var och badade. jag hade en bikini på mig. Bikinibhn åkte av när jag klev upp på bryggan. Behöver jag säga mer?

• Forsfors

karenina72: Köp en ny morgonrock till din svärfar som lätt går att stänga i julklapp. eller varför inte ett par pyjamasbyxor?

• Forsfors

"till din svärfar som lätt går att stänga"

Svar på tråden pinsamma händelser