• MissRut

Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?

Ogift, oförlovad (roligt ord) men dock sambo sedan drygt två år tillbaka. Hittade hit när en kompis skulle gifta sig och blev fast. Har hängt här i två år nu... Och längre lär det bli! :)

• MissRut

Guldfisken: Inte för att det hör till tråden men usch vad trist! Minns dig som en av de första jag träffade här som "precis som jag" varken var förlovad eller i giftastankar!

Skickar en *kram*

(För visst förstod jag dina inlägg rätt som att ni gjort slut? Annars kan du ignorera det här! )

• MissRut

Guldfisken: Jajemän, det var vi som smög! Och naturligtvis bryr jag mig! Jag har ju hållit stenkoll på dig i två år. ;)

Nämen allvarligt, usch vad trist! Samtidigt blir jag en aning nyfiken för jag har också undrat en del grejer på sistone. Om du orkar svara alltså... Du behöver naturligtvis inte! Men du säger att ni inte hade något förhållande kvar att rädda. Hur vet man det? Dum fråga... men alla funderar väl över sina förhållanden... Och hade ni verkligen trott att det gick att rädda genom att flytta isär? För mig skulle det nog oundvikligt vara slut om jag kände att vi skulle måste flytta isär.

Trist! Skickar ännu en kram!

• MissRut

Guldfisken: På tok och på tok... Inte direkt. Men som du skriver, det här är mitt första treårs-förhållande och hur vet man hur det ska vara då? Men jag kände inte alls igen mig i din beskrivning om det fysiska, så kanske är det inte kört för oss än! Det är väl mer att jag ibland får känslan av att "ska det verkligen vara så här?" Men egentligen tror jag att det ska det. Vi har det bra. Men funderingarna finns väl där ändå antar jag!

Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?