• Jennifer E

Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?

Frågan har ställts tidigare men eftersom användarna här byts regelbundet (förutom vi rävar "utan liv" ) så kan man ju fråga igen!

Själv är jag inte gift, dock förlovad sedan juni förra året. Bröllop blir om några år som vi tänkt oss nu men man vet aldrig vad som händer, åt något håll!

Svara den som vill bara (såklart)!

• Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?
  • Hime

Ogift, men förlovad sedan skottdagen detta år. Bröllop planerat "inom 5 år". Inget datum satt ännu m a o. Kan inte hålla tassarna borta från bröllopssiter!

• plainol

Ogift, oförlovad, icke-sambo... hur har jag MAGE att hänga här?! Nåja, vi har bestämt oss för att det är vi som gäller. Nästa augusti flyttar jag till USA och då blir det allvar!

Fast just nu bor vi i olika länder och äktenskap känns därför som ett senare stadium.

• Heleneli

ogift, förlovad, sambo. bröllop.... ja, JAG vet ju när, men han vet inte... Nä, men om några år kanske!

• kajsa2

skild sedan 2 år. Vi var gifta sen -89.sällskapat sedan-82. Det är toppen att vara singel igen.

• MissRut

Ogift, oförlovad (roligt ord) men dock sambo sedan drygt två år tillbaka. Hittade hit när en kompis skulle gifta sig och blev fast. Har hängt här i två år nu... Och längre lär det bli! :)

• Regina_

Ogift, oförlovad och icke-sambo. Men de två senare grejerna ändras snart! =) Den första saken får nog vänta X antal år ännu.

• *Blomman*

Varken gift, förlovad eller sambo. Har varit tillsammans med min pojkvän i 2,5 år, men vi bor dock i olika städer. :(

• jessy

ogift, förlovad och sambo sedan ett par år tillbaka. Bröllop är på planerings stadiet *lycklig*

• LillaLoppan

Ogift, oförlovad men är sambo med min älskling.
    Förlovningen har jag väntat på i ca ett år och jag hoppas att det kommer snart. Bröllop hoppas jag på ett par år efter förlovningen.

• Juvelia

de flesta här borde ju vara ogifta det är ju det som sajten är till för, fniss.
    jag är gift men hänger kvar här ändå ;)

Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?