• Jennifer E

Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?

Frågan har ställts tidigare men eftersom användarna här byts regelbundet (förutom vi rävar "utan liv" ) så kan man ju fråga igen!

Själv är jag inte gift, dock förlovad sedan juni förra året. Bröllop blir om några år som vi tänkt oss nu men man vet aldrig vad som händer, åt något håll!

Svara den som vill bara (såklart)!

• Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?
  • anjisen

Ogift, (förlovad om en vecka ),tillsammans i tre år och sambo sen två år.

• Cassiopeija

Ogift, oförlovad, sambo sedan drygt ett år, tillsammans sedan drygt två år.

• annagalenpanna77

Ogift, oförlovad men sambo sedan två månader! Tillsammans i snart ett år!

• Jebijoni

Kanske dags att göra sitt första inlägg här nu
    Är ogift och oförlovad men varit sambo i snart 2 år.. och vi har börjat prata lite mer seriöst om det här med att kanske förlova oss snart *ler lite*

• Miiiaaa

Endast sambo sedan i somras! Men vi har liksom planiol har vi bestämt oss för att det är vi! Så jag hänger här i "förtid" så att säga!

• Nean

Ogift, oförlovad, sambo sen... hmm... åtta månader, vi har varit tillsammans i drygt två år. Vi är dock på det klara med att det är vi två för all framtid. Vi tror på förlovning i samband med att sätta bröllopsdatum, och vi har ingen ekonomisk möjlighet att gifta oss än på ett par år så därför nöjer vi oss med att "bara" vara sambo ett tag till. Fast det är ju iofs hur trevligt som helst. *ler fånigt*

• MsKingston

Jag är singel, och har inga planer på att "skaffa" pojkvän inom den närmsta tiden. Trivs väldigt bra med att bara vara jag just nu.

Hamnade här av misstag och fastnade då det här är det enda vettiga forumet jag stött på hittills.

• Yagmur

Jag är ogift, ofärlovad (än så länge ;) ) och sambo sedan drygt 1 år.

• Knassi

Ogift, oförlovad och tillfälligt särbo. Vi tänker förlova oss ett år innan vi gifter oss. Nu är vi nyutexaminerade och inte riktigt läge för bröllop. Tillsammans i drygt 4 år.

• Monn

Ogift, oförlovad men sambo sen 1,5 år.

Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?