• Jennifer E

Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?

Frågan har ställts tidigare men eftersom användarna här byts regelbundet (förutom vi rävar "utan liv" ) så kan man ju fråga igen!

Själv är jag inte gift, dock förlovad sedan juni förra året. Bröllop blir om några år som vi tänkt oss nu men man vet aldrig vad som händer, åt något håll!

Svara den som vill bara (såklart)!

• Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?
  • nano

Ogift, oförlovad, icke-sambo, helnöjd singel :D
    Hör väl egentligen inte hemma här överhuvudtaget, irrade mig hit när jag var bjuden på bröllop i somras och stannade kvar på grund av diskussionerna och skönhetstipsen.

• Babs

Ogift, sambo, wannabe förlovad...
    Snart sex år tillsammans, någon gång kommer väl vi också till skott :)

• Anneri

Inte gift,inte förlovad,men nybliven sambo! :)
    Vi har varit tillsammans i ett halvår nu på lördag.Fölovning kommer väl så småningom,ingen brådska..Han har sagt att han ska fria till mig när jag minst anar det.. :D

• MissRut

Guldfisken: Inte för att det hör till tråden men usch vad trist! Minns dig som en av de första jag träffade här som "precis som jag" varken var förlovad eller i giftastankar!

Skickar en *kram*

(För visst förstod jag dina inlägg rätt som att ni gjort slut? Annars kan du ignorera det här! )

• Krokodilflickan

Ogift, oförlovad och lycklig sambo!

Vi har varit ihop i drygt 1,5 år och allt känns så jättebra så jag har ingen brådska att bli friad till. Tids nog så...

Gillar BT ändå, man får ju så många bra tips om allt!

• Guldfisken

MissRut: Men, vad du är gullig! *kram på dig* Japp, det var väl du och jag som i början smög med BT för att våra respektive inte skulle misstänka något, om jag inte minns helt fel.

Ja, det hela är väldigt tråkigt. Vi bestämde oss från början att flytta isär för att rädda förhållandet. Men nu känner vi nog båda två att det inte finns så mycket att rädda, vilket antagligen kommer att innebära att det är slut. Det jobbiga är att det är jag som har tagit initiativet och att han mycket väl är medveten om att han känner mycket mer än vad jag gör. Känner mig som världens skurk just nu... Jag har som sagt fått en ny bostad men kommer att bo kvar här tills dess. En väldigt märklig situation, och jag funderar på om jag inte skulle flytta hem till mammsen och pappsen den sista månaden. Vi har aldrig bråkat innan, jag och min sambo, men sedan vi bestämde att jag skulle flytta bråkar vi nästan varenda dag.

Oj, det blev långt, men det var skönt att skriva av sig. Det var gulligt att du brydde dig!

• Sunflower_Girl

Ogift och oförlovad. Officiellt bor vi inte tillsammans heller, men jag tillbringar så mycket tid hos honom att jag nog kan kalla mig sambo. Vi har varit tillsammans i 1,5 år nu och förhoppningsvis blir det förlovning snart. Vi har pratat om det vid flera tillfällen, men inget datum är bestämt ännu...

• Xena

Sambo, oförlovad i en vecka till. Ska förlova oss nästa helg. Lääääängtar

• _koko_

Oförlovad sambo sedan 2 år tillbaka och husägare sedan ett halvår (det är det väl också vuxenpoäng på? ;)). Vi har varit tillsammans i snart 4 år.

Pratar inte om förlovning, vill inte prata om det heller, men skulle inte ha något emot om det hände. :D

• MissRut

Guldfisken: Jajemän, det var vi som smög! Och naturligtvis bryr jag mig! Jag har ju hållit stenkoll på dig i två år. ;)

Nämen allvarligt, usch vad trist! Samtidigt blir jag en aning nyfiken för jag har också undrat en del grejer på sistone. Om du orkar svara alltså... Du behöver naturligtvis inte! Men du säger att ni inte hade något förhållande kvar att rädda. Hur vet man det? Dum fråga... men alla funderar väl över sina förhållanden... Och hade ni verkligen trott att det gick att rädda genom att flytta isär? För mig skulle det nog oundvikligt vara slut om jag kände att vi skulle måste flytta isär.

Trist! Skickar ännu en kram!

Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?