Min man våldtar mig
Hej!
Blir så ledsen när jag ser vad du skriver.Vill bara säga STICK! Stick så fort du kan...Men jag vet att det inte är så lätt. Har varit i en liknande situation som du,inte lika allvarlig men ändå tillräckligt för att bryta ner mig som person. Mitt ex blev aggresiv när han drack.Det slutade med att jag alltid åkte hemifrån när jag visste att han var på krogen.Jag vågade inte vara hemma när han kom hem. En gång gkorde han mig illa (fysiskt)och allt för många psykiskt!!!
Enligt honom var jag jordens avskum när han var full.I nyktert tillstånd var han trevlig och som vilken kille som helst.
Jag ångrar så idag att jag inte gick på fläcken den gången han gjorde illa mig.
INGEN människa ska behöva leva på det sättet! Efter en kväll på krogen med goda vänner fick jag som vanligt väldigt otrevliga mobilsamtal från mitt ex.Då var det bara nog...Jag hade tänkt i veckor,vill jag leva så här?Vill jag ha barn med den här killen? Jag visste ju svaret..Men det var så svårt att ta steget!Jag älskade honom trots allt han sa och gjorde.Men den kvällen var det bara nog och dagen efter bröt vi upp! Det var nåt av det svåraste jag gjort men såååå otroligt rätt!!!! När den värsta tomheten lagt sig kände jag hur jag började bli mig själv igen...Den där sprudlande glada tjejen som alltid skrattar! Jag har nog aldrig mått så bra någonsin! Förrens nu...Har världens underbaraste kille som nästa sommar blir min man! Han ställer upp för mig och skulle aldrig,ALDRIG göra mig illa på det sätt mitt ex gjorde.
Oj,det vart en hel roman det här...
Jag vill bara säga:
Jag vet hur svårt det är när man älskar fel människa...
STÅ PÅ DIG! LÄMNA HONOM! Du har bara ett liv! Lev det!