• mrs.

Min man våldtar mig

Att det inte hjälper, men hjälpa 1person är bättre än ingen alls.

Jag har jobbat som jag redan många ggr tidigare sagt på sjukhus, jag hade kvinnor som blev slagna, misshandlade-hemskt, våldtagna (av anhörig,bekant...)
    Men vad händer?
    Dom går tillbax.

Det spelar ingen roll vad vi gör "som vet vad som är rätt och fel", verkar det som.
    Dessa kvinnor är så neddragna att dom tror inte dom förtjänar bättre, eller så vågar dom inte osv.

Att ta sig ur en sådan här sak som just denna kvinna i inlägget, kanske är svårt.
    Troligen är hon rädd för sitt liv, och därför vågar inte lämna, men det hon inte förstår ännu är, att det kan ändå sluta värre tom när hon är med denna man.

Jag önskar ingen det här, men idag är detta såååå vanligt jag läste just Aftonbladet var 5:e kvinna i sv säger sig bli slagen/misshandlad av sin resp.
    Men bara 2% säger av männen att det är så.

Men att tidningar skulle göra löpsidor av detta nej då, det säljer inte och dess utom är våran Svenska lag alldeles för mjuk för sådana som utför detta, så... Ingen fruktan-inget slut.

Sverige borde skaffa sig ordentliga lagar och inte bara jaga moppe-pojkar som busar och lätt att få tag i.

• mrs.

Jajja, men sv lagen är ju rena barnleken.

Kvinnor ska våga leva, sv håller ju på att bli skrattretande.
    Det ska finnas lag som står på kvinnas sida, men i sv är det ju så att ju mer brott du gör ju lindrigare kommer du undan.

Att döda någon eller skattefuska, vilket är hemskt?
    Ja skattefusk, enligt sv (om man tänker på dom *Hahhhaaa* säger jag).

Hur mycket fick dom som döda Fathima eller vad hon nu hette?
    Ja inte livstid iallafall.
    Eller idoioten som döda anna l.

Man ska inte döda!
    Alla har beräknade dagar, dödar man ska man känna straffet, sitta livstid inga lyx fängelsen, inga gratis utb., bra måltider osv.
    Vaddå tror ni saddam vill till sv om det inte vore känt för sina lyx!
    SKattepengarna går åt fel saker, straff ska vara straff, fängelse ska vara ett ställe man är inlåst, gör arb, får sina måltider. sova och fatta att man gör fel.
    Inte till surfa på nät, gratis utb., ha det bra.

Varför ger bin laden uttal att sv har alkaida inget emot?????
    HALLÅÅÅÅÅÅ SVERIGE VAkna, skulle jag säga.

• mrs.

Ursäkta men jag är inte för döds straff!
    Så det så, jag bara ville betona sv lag.

Jag vet varför kvinnor inte anmäler osv.
    Jag har gått intärna kurser osv om kvinnomisshandel, hur man hanterar personer som kommer in med det på sjukhuset osv.

Stor del av kvinnorna är rädda och därför går tillbax, andra är förtyckta, tredje förstår jag inte godtroga eller något- tror att det händer inte igen, han älskar mig......

Men var är Lalalisa?
    Det har väl inte hänt henne något.
    Jag hoppas hon skriver snart.

Svar på tråden Min man våldtar mig