Min man våldtar mig
Har du berättat detta för någon? Om inte, så tycker jag att du ska vända dig till någon (familj, vänner, kvinnojouren) direkt och vända ut-och-in på dig själv och bara ösa ut allt som du upplevt/upplever och beskriva hur det får dig att må. När du väl släppt ut allt så kommer det nog bli lättare för dig att inse vad det är för förhållande du lever i och att det aldrig kommer att bli bättre om inte DU gör nånting åt saker (flyttar, skiljer dig, polisanmäler honom, etc). Bara att du skrivit om det här på BT är ett stort steg i rätt riktning, för det betyder ju att du VILL ha hjälp och sträcker ut en hand för att få tröst och ledning.
Snälla du, utsätt inte dig själv för detta. Precis som K.C skriver; hur skulle du reagera om detta hände din syster, eller någon annan som står dig nära? Skulle du då inte böna och be att hon lämnade sin destruktiva man, gråta och känna smärta för hennes skull, och kanske t.o.m. _tvingat_ henne att lämna sitt förhållande (vilket är en STARK sak att göra; du är INTE svag om du lämnar honom). Tillåt dig själv att bli älskad. Den känslan han känner för dig är så grovt förvanskad att den knappt kan kallas för kärlek längre; den har blivit ett beroende och en slags hatkärlek, där hatet dominerar.
Lämnalämnalämna. :(