Umeträff
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Onsdag 15/12 klockan 15?????????
Förslag!!!
Precis då ska jag träffa min ena tärna och hennes mamma på stan och fundera på tärnkläder. Tisdag passar mig bättre, men är det bara för mig för onsdag inte passar så kör på onsdag.
Både tisdag och onsdag passar för mig, men vad tycker alla andra? Vart har ni tagit vägen umebrudar??
Har haft hysteriskt mycket att göra sista veckorna. Kan ev. träffas på tisdag em/kväll. Hur har ni andra det?
...tyvärr inte Men det kanske kommer fler chanser
Jag har så himla mycket nu fram till jul.... så för mig blir det nog svårt att hinna vara med.... vi kanske kan ses i början på januari nånting också?!
Det verkar som om vi får styra det till januari. Svårt sähår i jultider och passa in nåt. Man har ju massor att göra!!:)
Hej!
Första gången jag är här! Har precis börjat planera för att gifta oss i Umeå i juni. Inser att det är lite sent och att det är massor att göra! Men mycket roligt.
Kommer gärna på en BT träff om det är OK!?
Mitten/slutet av januari kanske skulle passa bättre eller?
Vad länge det känns till dess! Men det blir nog bra. Tror att vi får vänta lite med att sätta datum dock, för folk tenderar att glömma bort saker som ligger för långt fram i tiden...