• Cinnamon

Umeträff

Hejsan alla Umebor!

Här kan vi planera våra BT-träffar.

Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

• Svar på tråden Umeträff
  • Stöcke

Hmmm.... nu blev jag nyfiken.
    julibrud05 : Vilket datum var det ni skulle gifta er?
    Vi gifter oss den 30/7.

• Varja

Lyfter igen eftersom jag måste veta innan jag går från jobbet om det blir något...

• julibrud05

Stöcke: Vi gifter oss den 9/7. Nyfiken ja.... Kan det vara så att vi känner varandra???

• Magnus flikka

Ja det är klart att det blir av Varja! Eller? Kl 15 passar mig personligen bättre, men jag kan kl 16 också med lite pussel. Ni andra: kom överens om en plats!

• Varja

Perfekt Magnus flikka!
    Jag slutar inte förrän vid fem imorgon så jag kommer inte med från början i vilket fall men sannolikheten att ni är kvar när jag kommer är ju större om ni träffas vid fyra än vid tre så jag är helt enkelt enbart jättesjälvisk. Om det är fler som kan om ni ses 15 är det ju bara att köra. Jag anpassar mig efter er.

• Bröllopsälskaren

Jag är osäker om jag hinner komma i morgon, får se lite när jag slutar. Det vore i alla fall bra att veta vart ni ska gå i fall jag kan komma?!

• Varja

Då föreslår jag (återigen helt själviskt ) Nya konditoriet (i centrum alltså...)

• hipsterlillamy

hej på er alla!! Nu e jag tillbaka hemma!!!
    Hinner inte komma imorrn tyvärr, men det kommer väl fler träffar antar jag!!
    Hoppas ni får det kul!!!

• aug2005

Välkommen hem "Hipsterlillamy". Hoppas att ni har haft det bra.
    Kan inte heller i morgon så...jag hoppas som du att vi kan ta en träff senare.

• Bröllopsälskaren

Hur har ni haft det "Hipsterlillamy" ?

Svar på tråden Umeträff