Jag är ingen mansgris eller så utan jag har alltid satt min fru på en pedistal.
Saken är att jag har hand om hushållet minst lika mycket som henne, beroende på arbeten och hemkomst tid etc förstås. Diskar, städar, dammsuger och tvättar.
Vi har hållit på att renovera huset bra länge och det har tagit mycket krafter...
En bra period gällande sexlivet är när hon har fått tillbaks lusten bara, har inget att göra med omgivningen som att umgås med vänner eller så. Visst kan man få till det med ha det romantiskt och åka bort eller nåt men det kostar samt att man ska ha barnvakt.
Jag umgås mesta min tid med familjen och prioriterar dem först varför jag har har slutat helt med sporter då jag tycker att det tar för mycket kvalitets tid. Nu har jag dock börjat igen för attt jag vill komma i form - är 31 år nu men fortfarande i mycket god kondition.
Frun har sagt att hon inte vet varför hon har så låg sexdrift men som sagt kan det blossa upp ibland.
Att jag tycker att jag är självisk tycker jag egentligen inte - att jag har tålamod att vänta 1 månad emellan säger väl ganska mycket och jag "trycker" inte på henne värst heller. Visst kan man vara sur någon gång då och då - hur skulle du själv vara om du gick konstant hungrig hela tiden och förvägras mat?
Själv upplever jag att hela tillvaron blir bättre när det även fungerar i sovrummet så ibland kan jag tycka att det är ett frågetecken att hon väljer att inte ha det så.